خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون وزیر نیرو انجام شد؛

بررسی مشکلات تامین برق پایدار شهرک های صنعتی فارس

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۴۳۲

در جلسه ای که با حضور معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در شهرک صنعتی بزرگ شیراز برگزار شد در خصوص تامین زیرساخت های برق مورد نیاز واحدهای صنعتی بحث و تبادل نظر و تصمیم گیری شد .

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی فارس ،در این جلسه که با حضور همایون حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی ،جعفرقادری نماینده مردم شیراز وزرقان در مجلس،رضایی معاون عمرانی استانداری فارس ،احد فتوحی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس ونیز مدیران برق فارس برگزار شد در خصوص مشکلات تامین برق شهرک های صنعتی بحث و تبادل نظر شد .

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس در این جلسه با بیان اینکه تاکنون با هم افزایی و تعامل موجود در استان ، مشکل تامین برق شهرک های صنعتی  و واحد های متقاضی برق برطرف شده است گفت: برای تکمیل برق رسانی  به برخی از شهرکهای صنعتی فارس نظیر شهرک های سروستان ۲ ،فراشبند و مرودشت  هنوز نیازمند توجه جدی وزارت نیرو هستیم.

فتوحی تامین برق پایدار شهرک صنعتی سروستان 2را مهمترین ضرورت برق رسانی در شهرک های صنعتی استان اعلام و تصریح کرد:  با توجه به در آستانه تکمیل بودن شهرک صنعتی بزرگ شیراز و اینکه شهرک سروستان 2 به عنوان سرریز سرمایه گذاری شیراز پیش بینی شده است یکی از مهمترین مشکلات این شهرک صنعتی تامین پایداربرق مورد نیاز واحدهای صنعتی است که در این زمینه نیاز است وزارت نیرو درخصوص ایجاد پست برق این شهرک صنعتی اقدامات لازم را انجام دهد.

او همچنین از معاون وزیر نیرو و مدیران صنعت برق فارس نیز خواست حمایت لازم جهت نیرو رسانی به واحد های صنعتی که در آستانه بهره برداری هستند و نیاز به برق دارند را از طریق استفاده حداکثری از ظرفیت خطوط انتقال انجام دهند.

نماینده مردم شهرستانهای شیراز و زرقان  در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه بر رفع مشکل برق پایدار شهرک های صنعتی استان بویژه دار شهرک صنعتی سروستان ۲ تأکید کرد و گفت :با توجه به اینکه این شهرک صنعتی به علت نزدیکی به شیرازو تکمیل بودن شهرک صنعتی شیراز  اولویت نخست جذب سرمایه گذار در مرکز استان فارس مطرح است گفت: نیاز است وزارت نیرو نسبت تامین برق پایدار برای شهر واحدهای مستقر در این شهرک صنعتی اقدام کند.

 جعفر قادری با بیان اینکه بخش صنعت در شرایط موجود با مشکلات فراوانی رو برواست گفت :به رغم وجود مشکلات در سایر بخش‌ها نباید مشکل تامین برق نیز به این مشکلات افزوده شود و وزارت نیرو نیز باید برق مورد نیاز واحدهای صنعتی را تامین کند.

او  افزود: در زمینه تامین اعتبارات چنانچه نیاز باشد آماده ایم با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور نیز به منظور تامین مالی این پروژه ها مکاتبه و مذاکره کنیم.

همایون حائری معاون وزیرنیرو در امور برق و انرژی نیز در این جلسه برای احداث پست برق شهرک صنعتی سروستان 2با هدف تامین برق پایدار این شهرک صنعتی قول مساعد داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز