خبرگزاری کار ایران

راه اندازی قرارگاه عملیاتی «مقابله با کرونا» در شهرداری کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۳۷۸

به منظور پیشگیری از بیماری کروناو اجرای محدودیت های صنوف غیر ضروری قرارگاه علمیاتی-نظارتی در شهرداری کرمانشاه راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،رضا دوستی دبیر ستاد مقابله با کرونای شهرداری کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت : با توجه به مصوبه ستاد مدیریت و مقابله با کرونای استان کرمانشاه مبنی بر محدودیت فعالیت صنوف غیرضروری، ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری و دستفروشان تا  ساعت ۱۸ حق فعالیت خواهد داشت.

دوستی اضافه کرد : مدت اجرای این طرح یک ماه است و از روز گذشته (20 آبان) شروع شده و تا 20 آذرماه نیز ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول تصریح نمود : در راستای اجرای این طرح گشت های مشترکی با حضور نهادهای شهرداری، فرمانداری، صمت، اصناف و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تشکیل شده تا بر اجرای این طرح نظارت داشته باشند.

او افزود : گشت های مشترک این دستگاه ها در میان هشت منطقه شهرداری پراکنده شده و از ساعت 18 اجرای محدودیت های اعمال شده را رصد می کنند.

او افزود: در این قرارگاه نماینده شهرداری، نماینده دادستان، نماینده فرمانداری و نمایندگانی از سایر دستگاه های نظارتی حضور دارند تا اجرای پروتکل ها و محدودیت های اعلام شده با دقت بیشتری رصد شود.

دوستی به فعالیت‌های دستفروش ها اشاره کرد و گفت: با توجه به محدویتهای دستفروشان آنهاطی مدت  یک ماه اجازه دارند در طول روز و تا ساعت 18 فعالیت داشته باشند.

دبیر ستاد مقابله با کرونای شهرداری کرمانشاه از مردم خواست تا با توجه به محدودیت های اعلام شده تردد خود را در سطح جامعه بجز برای موارد ضروری محدود کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز