خبرگزاری کار ایران

افتتاح پاسگاه پلیس‌راه گِرمی بیله‌سوار اردبیل تا پایان سال‌جاری / توزیع بیش از 9 هزار کلاه ایمنی در بین موتورسواران استان

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۳۶۰

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیـل گفت: ساختمان جدید پاسگاه پلیس راه گرمی بیله سوار تا پایان سال‌جاری افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایلنا، کلیم الله وثوقی در نشست با فرماندهان پلیس راه استان عنوان کرد: ساختمان جدید پاسگاه پلیس راه گرمی بیله سوار در زمینی به مساحت 3 هزار مترمربع با زیربنای 600 مترمربع احداث شده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل ارتقای محورهای مواصلاتی را از اولویت های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای دانست و تصریح کرد: برای تکمیل و بهره برداری این پاسگاه 4 میلیارد تومان اعتبار ملی هزینه شده است.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل تصریح کرد: ساختمان جدید پاسگاه پلیس راه گرمی بیله سوار به‌صورت پیش ساخته با معماری ایرانی و انتظامی احداث خود را سپری شده است.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل بر تعامل و همکاری همه جانبه بین راهداری و پلیس  راه با هدف خدمت‌رسانی هرچه شایسته‌تر به مردم تاکید کرد و  گفت: امید است با افتتاح ساختمان جدید پاسگاه پلیس راه گرمی- بیله سوار شاهد ارتقای ایمنی در این محور باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیـل از آمادگی کامل اکیپ های راهداری جهت انجام عملیات زمستانی خبر داد و خاطرنشان کرد: با حضور فعال اکیپ های راهداری و مدیریت صحنه توسط نیروهای سخت کوش پلیس راه شاهد افزایش ایمنی جاده ها خواهیم بود.

وثوقـی توزیع 9 هزار و 600 عدد کلاه ایمنی رایگان در بین موتور سواران و هزارعدد کپسول آتش نشانی دربین رانندگان وانت بار استان را یادآور شد و گفت: 243 همایش آموزشی ارتقای ایمنی کاربران آسیب پذیر جاده ای با هدف بیان ضرورت های تردد در جاده ها، رفتارهای صحیح ترافیکی ،قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی برگزار شده است.

رئیس پلیس راه استان اردبیـل  نیزبا قدردانی از تلاش های شبانه روزی راهداران در محورهای مواصلاتی و ارتقای ایمنی جاده ها بر رفع مسائل و مشکلات پاسگاههای پلیس راه تاکید کرد.

سرهنگ سیدمحمد صفوی افزود: نیروهای سخت کوش پلیس راه در کنار راهداران در فصول مختلف سال به مردم عزیز خدمت میکنند.

او  رعایت قوانین رانندگی،استفاده از سامانه های هوشمند جاده ای و پرهیز از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز را در کاهش تصادفات مهم دانست و گفت: اعمال محدویت ها و باز و بسته کردن مسیرها با هماهنگی کامل بین پلیس راه و راهداری انجام خواهد شد.

رئیس پلیس راه استان اردبیـل خواستار احداث پاسگاه پلیس راه مشکین شهر اهر شد و افزود: بررسی و کنترل ناوگان های عمومی و شرکت های مسافربری از طریق تشکیل گشت های تلفیقی می‌تواند نقش موثری در ارتقای ایمنی عبور مرور ناوگان های کالا و مسافر داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز