خبرگزاری کار ایران

فرماندار هشترود :

شورای شهر هشترود کارایی ندارد/برخی بیشتر دنبال قدرت‌طلبی هستند تا خدمت به مردم

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۳۲۸

فرماندار هشترود از عملکرد شورای شهر انتقاد کرد و گفت: این شورا کارایی لازم را نداشته و عملکرد خاصی از آن ندیده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هشترود،امین امینیان در جمع خبرنگاران با اشاره به تعطیلی جلسات این شورا افزود: اعضای شورای شهر نه به دنبال خدمت بلکه به دنبال قدرت طلبی هستند در حالی‌که این نهاد باید با مشورت و تعامل، مشکلات شهری را به عنوان یک واحد، برطرف کند.

 او گفت: شورای دور پنجم هشترود عملکرد خاصی نداشته‌ و پاسخگوی نیازهای شهروندان نبوده‌اند و با تعطیلی جلسات بر مشکلات شهر دامن زده‌اند.

امینیان خاطرنشان کرد: فرماندار ناظر بر عمل کرد شورای شهر است و از این مسئولیت خود عدول نخواهد کرد و با استفاده از اختیارات قانونی با این موضوع برخورد خواهد کرد.

او توصیه کرد: بهتر است اعضای شورای شهر در روزهای باقیمانده تا انتخابات در کنار یکدیگر فعالیت داشته باشند تا به اعتماد مردم نسبت به جایگاه شورای شهر لطمه وارد نکنند.

رئیس شورای شهر هشترود نیز در این ارتباط گفت: غیبت‌های متوالی ۲ عضو این شورا و عدم حضور آنها در جلسات، موجب تعطیلی جلسات شورا شده است.

محمدرضا قهرمانپور افزود: یوسف ایلغمی و حسین اکبری ۲ عضو این شورا  ۶ جلسه متوالی است که به رغم دعوت رسمی در جلسات حضور پیدا نمی کنند و همین امر موجب شده تا جلسات شورا از رسمیت خارج شده و تشکیل نشود.

او افزود: عدم تشکیل جلسات شورا باعث شده تا روسای کمیسیون های تخصصی و کمیسیون ماده ۱۰۰ انتخاب نشود و بسیاری از نامه های وارده بررسی و رسیدگی نشده اند.

قهرمانپور تاکید کرد: بارها علت عدم حضور این ۲ عضور شورا را جویا شده ایم اما تاکنون پاسخی دریافت نکرده ایم.

او اضافه کرد: تلاش مجموعه شورا فراهم کردن زمینه عمران و آبادانی شهر و حمایت از طرح های شهرداری در این زمینه است که متاسفانه تاکنون محقق نشده است.

قهرمانپور با بیان اینکه اگر مشکل دوستان ریاست بنده در شورا است حاضرم کنار بروم،یادآور شد: گزارش‌ها در این زمینه به استانداری و فرمانداری ارسال شده و انتظار می رود تصمیم مناسبی در این زمینه اتخاذ شود.

 سهیل قشلاقی دادستان عمومی و انقلاب هشترود نیز از بلاتکلیف ماندن پرونده های کمیسیون‌ ماده ۱۰۰ انتقاد کرد و گفت: به خاطر حاضر نشدن ۲ نفر از اعضای شورای شهر هشترود مشکلات شهری افزایش و درآمد شهرداری کاهش یافته و انبوهی از نامه های وارد به این نهاد بی پاسخ مانده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز