خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان مطرح کرد:

مدیریت یکپارچه آب برعهده وزارت نیرو است / مشکل آب باید با تفاهم برطرف شود

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۳۰۹

استاندار اصفهان گفت: آب جزو انفال و متولی آن حکومت است و لذا اصفهان یا استان‌های همجوار نمی‌توانند متولی آن باشد و لازم است مدیریت آن یکپارچه و به صورت ملی توسط وزارت نیرو صورت گیرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، عباس رضایی افزود: هم و غم مسئولان اجرایی، قضایی و نمایندگان مجلس این استان توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و رفع مشکلات مردم است.

وی اظهارکرد: تعامل، هماهنگی، همزبانی، فاق و همدلی بین مسئولان اجرایی، مقامات قضایی و نمایندگان برای رفع معضلات با استفاده از ظرفیت های قانونی یک ضرورت است.

مدیریت ارشد استان با بیان اینکه در آستانه ارائه لایحه بودجه از طرف دولت به مجلس شورای اسلامی هستیم، تصریح کرد: به طور قطع اصفهان در این زمینه مشکلات خاص خود را دارد و مجموعه مدیریت استان پیشنهادات خود را در راستای رفع موانع قانونی در جهت محقق شدن مساله تولید و جهش تولید بمنظور استفاده در بودجه ۱۴۰۰ به نمایندگان استان ارائه کردند.

وی خاطرنشان کرد: تحقق شعار سال و رفع مشکلات اقتصادی در بخشی از مواقع به همت بیشتر مدیران و تقویت فعالیت‌های اجرایی و در برخی موارد مستلزم رفع نواقص و مشکلات قانونی است.

رضایی در خصوص مسئله آب استان، گفت: آب جزو انفال و متولی آن حکومت است و لذا اصفهان یا استان‌های همجوار نمی‌توانند متولی آن باشد و لازم است مدیریت آن یکپارچه و به صورت ملی توسط وزارت نیرو صورت گیرد.

وی اظهارکرد: البته معتقدیم مشکلات آبی با تعامل، تفاهم و هماهنگی به صورت بُرد بُرد با همسایگان استان باید حل و فصل شود.

استاندار اصفهان تاکید کرد: اعتقاد داریم تحقق این مسئله جز با تکیه بر مبانی و موازین قانونی و اسناد بالادستی امکان پذیر نیست.

وی با اشاره به محدودیت‌های کرونایی استان اظهار داشت: ستاد ملی این هفته به استان‌ها اجازه داده که در راستای مدیریت بیماری کرونا در مرکز استان و برخی شهرهای بزرگ استان محدودیت‌هایی ایجاد کند.

رضایی گفت: بر همین اساس افزون بر شهر اصفهان، در شهرهای بزرگ از جمله کاشان، ‌نجف آباد، شاهین‌شهر، خمینی‌شهر و شهرضا و برخی شهرستان از جمله سمیرم و خوانسار که وضعیت خوبی در بیماری کرونا ندارند، محدودیت‌ها اجرا می شود.

وی ادامه داد: تصمیم‌گیری‌های لازم روز یکشنبه در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا اتخاذ شد و هماهنگی‌های لازم در این خصوص بین دستگاه‌ها صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: این محدودیت ها از روز 20 آبان ماه بر مبنای مصوبات ستاد ملی در سطح استان اجرایی و عملیاتی شده و مشاغل سطح ۲، ۳ و ۴ از ساعت ۱۸ ملزم به تعطیلی خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز