خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان خبرداد:

ارائه تسهیلات بازآفرینی بافت فرسوده تا مبلغ 120 میلیون تومان بدون سپرده گذاری

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۲۹۶

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان از ارائه تسهیلات بازآفرینی بافت فرسوده تا مبلغ 120 میلیون تومان در زنجان خبر داد.

به گزارش ایلنا از زنجان سعید شاهین فر، امروز با اعلام این خبر، گفت: پروژه‌های شرکت بازآفرینی شهری محور داودقلی- دلجویی به ارزش بیش از 500 میلیارد تومان در حال انجام است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان،  با بیان اینکه پروژه محور داود قلی- دلجویی از سال 97 کلید خورده است، افزود: عملیات اجرایی این پروژه مشارکتی در حال انجام است.

شاهین فر، از در دست مطالعه بودن چند پروژه مسکن در زنجان خبرداد و گفت: تا پایان سال مشخصات این پروژه‌ها اعلام می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به پرداخت تسهیلات باز آفرینی برای بازآفرینی بافت‌های فرسوده در استان زنجان، گفت: تسهیلات بازآفرین بافت فرسوده بدون سپرده گذاری ارائه می‌شود.

شاهین‌فر میزان تسهیلات بازآفرینی را تا 120 میلیون تومان ارائه کرد و گفت: بخشی از تسهیلات با سود 9 درصد و بخشی دیگر به سود 18 درصد ارائه می‌شود.

او با بیان اینکه احیای بافت‌های تاریخی و حاشیه‌ای از جمله اهداف طرح بازآفرینی شهری است، افزود: این طرح در مناطق مختلف استان به منظور بهبود شرایط بافت‎های فرسوده اجرایی می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در پایان اضافه کرد: طرح‌های بازآفرینی بر اساس اولویت‌های تعیین شده اجرایی می‌شود و قرار است مناطق و بافت‌های فرسوده بیشتر مورد توجه باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز