خبرگزاری کار ایران

خجسته پور هشدار داد:

جابه جایی دام بدون پلاک‌کوبی قاچاق محسوب می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۲۵۷

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: جابه‌جایی دام سبک و سنگین از مبادی ورودی و خروجی استان سمنان بدون پلاک‌کوبی و هویت‌گذاری داخلی قاچاق محسوب می‌شود.

به گزارش ایلنا از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان افزود: یکی از عوامل قاچاق دام در بسیاری از استان‌های کشور تاخیر در انجام طرح پلاک کوبی و هویت‌گذاری دام های سبک و سنگین است.

او خاطر نشان کرد: زمان زیادی برای انجام طرح پلاک کوبی برای تمامی دام های سبک و سنگین استان در نظر گرفته شد که به دلایل مختلف در زمان مدنظر تمامی دام های استان پلاک کوبی نشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه دامداران و عشایر استان سمنان هرچه سریع تر برای جلوگیری از قاچاق برای پلاک کوبی دام‌های خود اقدام کنند، گفت: جابهجایی دام های سبک و سنگین فاقد پلاک هویتی در جاده‌های استان سمنان به طور قطع مشمول قاچاق خواهد بود.

خجسته پور اضافه کرد: اداره کل امور عشایری استان و سازمان جهاد کشاورزی استان اطلاع رسانی در ارتباط با اهمیت پلاک کوبی را به دامداران و عشایر استان که اکنون در مناطق قشلاقی به سرمی برند، انجام دهند.

وی اضافه کرد: قاچاق کالا به طور حتم در تضاد رونق تولید است و در نهایت به جلوگیری از کارآفرینی در کشور و بیکاری جوانان دامن می زند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: قاچاق کالا مشکلات اقتصادی را برای کشور همراه خواهد داشت که با تلاش مضاعف برای مبارزه با این پدیده شوم همواره باید در تلاش بود.

وی خاطر نشان کرد: یکی از روش‌های مهم برای مقابله با قاچاق کالا استفاده از ظرفیت فناوری و سامانه ها است و با سیستمی شدن تهیه و توزیع کالاها می توان برای کاهش قاچاق کالا گام برداشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز