خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خبر داد:

تابستان سختی را در اصفهان پشت سر گذاشتیم/ راه‌اندازی سامانه 1522 برای عدم مراجعه حضوری مشترکان

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۲۴۱

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: برای تامین آب شرب بهداشتی تا پایان سال مشکلی نداریم با این حال با توجه به شیوع کووید 19 مردم در مصرف بهینه و مدیریت مصرف آب کوشا باشند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، هاشم امینی در نشست خبری با اصحاب رسانه که با رعایت پروتکل های بهداشتی همراه بود اظهار داشت: پیشتر استاندار اصفهان دستور داده بود که خط قرمز آب شرب رعایت شود که این موضوع محقق شد و زمانی که ذخیره سد زاینده رود به ۲۰۰ میلیون مترمکعب رسید آب به حوزه کشاورزی داده نشد.

او  با بیان اینکه به دلیل شیوع بیماری کرونا و افزایش مصرف آب برای رعایت پروتکل های بهداشتی تابستان سختی را پشت سر گذاشتیم افزود: طبق گزارش های دریافتی از امروز در بالاست حوزه زاینده رود بارش ها آغاز و با همین میزان مصرف، احتمالا مشکلی برای تامین آب شرب 4 میلیون شهروند استان اصفهان و 2 میلیون شهروند شهرهای اطراف استان مانند یزد نخواهیم داشت؛ با این حال بهینه مصرف کردن و مدیریت مصرف توصیه همیشگی ما به مشترکین است.

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان با اشاره به کاهش بارندگی در سال های اخیر و کمتر از حد نرمان در اصفهان تصریح کرد: در شرایط امروز که استان اصفهان با کمبود آب بهداشتی روبرو است و برای زندگی نیازمند آب بهداشتی هستیم، مسابقه ای طراحی کردیم تا گروه سنی 6 تا 12 سال در غالب نمایش عروسکی، متن و قصه و نقاشی به این پرسش "برای نگهداری از این نعمت خدادادی چگونه می توان نقش خود را ایفا کنیم؟" پاسخ دهند و روز 11 دی ماه به مناسبت سی امین سالگرد تاسیس شرکت آبفا به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا خواهیم کرد.

او  تاکید کرد: 95 درصد از ۲۵۰ هزار مشترک روستایی پرونده شان به صورت دیجیتال بایگانی شده است. از این پس روستایی‌ها نیز می‌توانند به صورت مجازی با سامانه هوشمند تماس گرفته و خدمات دریافت کنند.برای کاهش فاصله کیفیت خدمات بین شهر و روستاها و برای ماندن در خانه سامانه ۱۵۲۲ در دسترس است.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز