خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی تاکستان خبر داد:

حل مشکلات ۱۲ واحد صنعتی در تاکستان/ ایجاد اشتغال برای 270 نفر

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۲۲۲

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان گفت: مشکلات ۱۲ واحد صنعتی در شهرستان رفع شد که با این امر زمینه اشتغال ۲۷۰ نفر نیروی کار با اهتمام دست گاه قضایی فراهم شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان قزوین، حسین رجبی با اعلام این خبر : با تگفیل قرارگاه جهش تولید از ابتدای سال جاری در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری، ضمن ارزیابی دلایل تعطیلی برخی از شرکت‌های تولیدی مستقر در شهرستان با حضور روسای ادارات دولتی مرتبط از جمله گاز، مالیات، آب، تامین اجتماعی، صنعت و معدن، برق و... مشکلات موجود در ۱۲ شرکت بررسی و مرتفع شد.

دادستان عمومی تاکستان در خصوص نتیجه اقدامات صورت گرفته در این قرارگاه، بیان کرد: اشتغال ۲۷۰ نفر، جلوگیری از بیکار شدن ۲۰۰ نفر از نیروهای شرکت‌های مورد بررسی، پیشگیری از ورود آسیب‌های اجتماعی به کانون خانواده‌های این کارگران، کمک به رونق و جهش تولید، فراهم شدن بستر ارتباط نزدیک صنعتگران و مدیران شرکت‌ها با دستگاه قضایی در جهت حمایت از کارآفرینان و سرمایه گذاران و تلاش برای حل اختلافات آنان با دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها از جمله اقداماتی بود که در راستای حمایت از صنعتگران و نیروهای شاغل در شرکت‌ها صورت گرفت.

رجبی اظهار کرد: اخذ تسهیلات و بروز مشکلاتی در پرداخت اقساط دریافتی از مهمترین مسائل موجود در این شرکت‌ها بود که با حضور دستگاه‌های متولی برنامه ریزی‌های لازم برای رفع آنها اتخاذ شد.

شهرستان تاکستان در ۴۵ کیلومتری قزوین واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز