خبرگزاری کار ایران

از امروز انجام شد؛

آغاز محدودیت های کرونایی در البرز به مدت یک ماه

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۸۷۴

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز از اعمال محدودیت های کرونایی همزمان با سراسر کشور از امروز 20 آبان تا 20 آذر ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، نورمحمد فردی با بیان این مطلب در حاشیه جلسه شورای اطلاع رسانی استان اظهار داشت: بر اساس تصمیمات چهل و دومین جلسه ستاد ملی کرونا، فعالیت گروه‌های شغلی دو، سه و چهار از ساعت ۱۸ عصر تا صبح تعطیل می‌شود.

او افزود: فعالیت‌های مرتبط با گروه شغلی یک مانند بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سوپرمارکت‌ها، قصابی‌ها، مراکز تولید و عرضه محصولات پروتئینی و میادین میوه و تره‌بار در هر ساعت از شبانه روز ممکن است و رستوران‌ها و مراکز عرضه غذاهای سرد و گرم نیز تنها به شکل بیرون‌بر مجاز به فعالیت خواهند بود.

این مسئول خاطر نشان کرد: این اقدام با توجه به شرایط خاص و حاد بیماری کرونا و ضرورت مدیریت روند تصاعدی این بیماری اعمال می شود.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان البرز تاکید کرد: حفظ سلامت مردم و قطع زنجیره انتقال بیماری مهمترین هدف ستاد مدیریت مقابله با کرونا در البرز است که باید بیش از پیش از سوی مردم مورد توجه قرار گیرد.

او تصریح کرد: اداره کل صنعت معدن و تجارت، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی، اتاق اصناف، اتحادیه ها، بازرسین و ... مکلفند با متخلفان طبق قانون برخورد و متناسب با مورد، مجازات جریمه یا پلمپ واحد را برای آنان اعمال کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم اجرا و رعایت اصول و پروتکل‌های بهداشتی ناوگان حمل و نقل عمومی اشاره کرد و گفت: از شهروندان انتظار داریم برای حفظ سلامت خود و سایر شهروندان نسبت به رعایت پروتکل‌ها و فاصله اجتماعی اقدام کنند در غیر این صورت رانندگان موظف هستند از ارائه خدمات به افراد بدون ماسک خودداری کنند.

لزوم اهتمام و توجه مدیران دستگاه های اجرایی استان در پاسخگویی به موقع به اصحاب رسانه و افکار عمومی بخش دیگری از موارد مطرح شده از سوی رئیس شورای اطلاع رسانی استان بود.

او در این رابطه یادآور شد: مقوله فرهنگ و فرهنگ سازی در گرو تقویت تعاملات و ارتباطات مطلوب و بهینه است زیرا  نمی‌توان فرهنگ را با بخشنامه، دستور العمل و ... به مردم ابلاغ کرد. 

او  افزود: از مسئولان انتظار می رود در عصری که به عصر ارتباطات معروف است و اخبار و اطلاعات در لحظه تبادل می شود، نسبت به ارائه اخبار و اطلاعات موثق و صحیح به منظور اقناع افکار عمومی اقدام کرده و نسبت به وقایع و رویدادهای جامعه و عملکرد خود بی تفاوت نباشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز