خبرگزاری کار ایران

بارش باران و کاهش دما تا روز جمعه در اردبیل/خروج سامانه سرد و بارشی از ظهر جمعه

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۸۶۷

کارشناس اداره هواشناسی استان اردبیل از بارش باران و کاهش دما تا روز جمعه در استان خبر داد و گفت: این بارش ها علاوه بر ارتفاعات در برخی از مناطق جنوبی و مرکزی استان به صورت برف خواهد بود.

به گزارش ایلنا، محمد فاخر در تشریح وضعیت آب و هوای استان اردبیل عنوان کرد: بر اساس تصاویر ماهواره هواشناسی، طی امروز آسمان استان ابری و مه آلود بوده و در بخش هایی از مناطق مرکزی و جنوبی استان بارش پراکنده باران خواهیم داشت. 

او  افزود: پیرو هشدارهای صادره هواشناسی، از اواخر وقت امروز با نفوذ سامانه سرد و بارشی به منطقه، ضمن کاهش محسوس دمای هوا در اغلب مناطق استان (به‌ویژه مناطق مرکزی و جنوبی) بارش باران گاهی به‌صورت رگبار باران و علاوه بر ارتفاعات در برخی از مناطق جنوبی و مرکزی استان بارش برف پیش بینی می شود. 

کارشناس هواشناسی استان اردبیل ادامه داد: با خروج این سامانه سرد و بارشی از ظهر جمعه آسمان اغلب مناطق استان نیمه ابری همراه با وزش باد انتظار می رود.

فاخر در رابطه با بیشینه دمای حاکم بر مناطق استان در روز چهارشنبه هفته جاری عنوان کرد: طی امروز شهرستان‌های بیله سوار و پارس آباد با حداکثر دمای 15 درجه به عنوان گرمترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

او تاکید کرد: کنترل دمای مرغداری ها و گلخانه ها، اجتناب از اطراق در کنار رودخانه ها و مسیل ها، خودداری از صعود به ارتفاعات و اتخاذ تمهیدات لازم در مراقبت از محصولات کشاورزی و باغداری، گلخانه ای و دامی در طول این مدت توصیه می شود.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز