خبرگزاری کار ایران

فرماندار کلیبر خبرداد:

مسمومیت ۲۰۰ نفر از مردم آبش‌احمد و روستاهای اطراف/ علت مسمومیت هنوز مشخص نیست

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۷۷۷

فرماندار کلیبر در استان آذربایجان شرقی علام کرد: ۲۰۰ نفر از مردم آبش‌احمد و روستاهای اطراف آن با علایم سطحی شکم درد و استفراغ به شبکه بهداشت و درمان این شهرستان مراجعه کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کلیبر، عدالت حاجی‌پور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دلیل بروز این وضعیت مسمومیت نبوده است، افزود: علت این موضوع در دست بررسی است.

وی با بیان این‌که از مراجعه‌کنندگان و نیز برای احتیاط بیشتر از آب منطقه نیز نمونه برداری انجام شده است، اظهار کرد: نمونه‌ها در حال بررسی بوده و به محض دریافت نتیجه، اعلام خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه موضوع تحت کنترل است، گفت: از صبح امروز هیچ مراجعه کننده‌ای با این علایم نداشته‌ایم و فقط روز گذشته حدود ۲۰۰ نفر از افراد با علایم مذکور به بیمارستان مراجعه کردند.

فرماندار کلیبر با بیان این‌که مراجعه کنندگان به صورت سطحی و سرپایی معاینه شده و هیچکدام وضعیت حاد نداشتند، افزود: اکنون نیز حال عمومی این افراد خوب بوده و در منازل خود هستند.

وی تاکید کرد: علت موضوع هنوز مشخص نیست و صرفا برحسب حدس و گمان از آب منطقه نمونه برداری شده که نتایج نیز به محض دریافت، اعلام خواهد شد.

بخش آبش احمد با مرکزیت شهری به همین نام و از توابع شهرستان کلیبر در ۱۸۵ کیلومتری شمال شرق تبریز واقع شده و حدود ۱۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز