خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار گیلان خبر داد:

اعمال محدودیت‌های کرونایی از امروز به مدت یک‌ماه در رشت

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۷۲۶

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان گفت : ساعت کاری مشاغل غیر ضروری در مرکز استان از امروز به مدت یک ماه محدود می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان گفت : بر اساس مصوبه ستاد ملی و استانی کرونا ، مشاغل غیر ضروری مراکز استان ها در کشور و در گیلان از امروز تا 20 آذر فقط می توانند تا  ساعت 18 عصر فعالیت کنند.

محمود قاسم نژاد هدف از تعطیلی این مشاغل را جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کووید 19 و کاهش تعداد فوتی‌ها و مبتلایان این بیماری عنوان کرد و افزود : از امروز پاساژها ، مراکز خرید ، تالارهای پذیرایی ، تجمعات مختلف ، محل فروش مواد دخانی ، قهوه خانه ها ، چایخانه ها ، باشگاه های ورزشی و بدنسازی ، استخر شنا، پارک‌ها ، شهرهای بازی ، بازارهای موقت ، خشکشویی‌ها ، لوکس فروشی ها ، اسباب بازی فروشی ها ، خدمات چاپ دیجیتال ، فروشگاه های لوازم بهداشتی و آرایشی، تزئینات داخلی ساختمان ، فروشگاه‌های پوشاک، آرایشگاه ها ، پارچه فروشی‌ها ، عکاسی‌ها ، مشاوراملاک ، دفاتر پلیس +10 و پیشخوان دولت ، صرافی ها، طلا فروشی‌ها ، رستوران ها ، سالن‌های غذاخوری و لابی هتل ها از ساعت 18 عصر امروز به مدت یک ماه تعطیل است و اجازه فعالیت ندارند اما خود هتل ها می‌توانند مسافر پذیرش کنند.

وی با بیان اینکه بر اساس تحقیقات ، بیشترین ساعات تجمع مردم در شهر از ساعت 18 به بعد است ، گفت : با افزایش تجمع مردم ، احتمال شیوع بیماری کرونا و تعداد فوتی ها بالا خواهد رفت.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان  ضمن اینکه از صاحبان اصناف و مردم خواست برای اجرای درست مصوبه ستاد کرونا همکاری کنند ، تاکید کرد : اگر صاحبان مشاغل بی توجهی کنند ، اخطار دریافت کرده و جریمه می شوند و حتی احتمال پلمپ  محل کسب نیز وجود دارد.

محمود قاسم نژاد با بیان اینکه اجرای این مصوبه برعهده فرمانداری است و نیروی انتظامی ، اتحادیه اصناف و سایر ارگان‌ها هم در اجرای این طرح همکاری می‌کنند، تصریح کرد : با بهبود وضعیت ابتلا در جامعه پس از یک ماه ، امکان رفع این محدودیت ها وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز