خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان:

30 درصد تخت‌های بیمارستانی کردستان به بیماران کرونایی اختصاص یافته است

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۷۱۷

استاندار کردستان با بیان اینکه 30 درصد تخت‌های بیمارستان‌های استان توسط مبتلایان به کرونا مورد استفاده قرار گرفته است، گفت: شهرستان‌های بانە، بیجار، سقز، سنندج، کامیاران و مریوان از روز چهارشنبە هفته گذشته بە مدت ۱۰ روز تعطیل اعلام شده‌اند.

به گزارش ایلنا، بهمن مرادنیا با اشاره به آخرین روند مهار کرونا در استان کردستان اظهار داشت: با توجه به روند افزایشی تعداد مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا در سطح استان، تصمیم به تعطیلی بخش اداری دستگاه‌های خدمات‌رسان همچون شهرداری‌ها، شرکت‌های آب، برق، گاز و مخابرات گرفته شد. 

مرادنیا افزود: دانشگاه‌ها در سطح استان موظف شدند کار‌های اداری دانشجویان را به صورت اینترنتی انجام دهند و مدارس نیز جز برای رفع اشکال کلاس حضوری برگزار نمی‌کنند. 

استاندار کردستان اضافه کرد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان، آزمایشگاهی در مرز باشماق برای کنترل سلامت مسافران از مرز عراق استقرار یافته است تا ورود و خروج مسافران به دقت مورد ارزیابی قرار گیرد. 

مرادنیا تصریح کرد: هرگونه تجمع و برگزاری مراسمات عزا و عروسی همچنان در سطح استان کردستان ممنوع است. حضور در تجمعات برای سلامتی شهروندان بسیار خطرناک است لذا با برگزارکنندگان تجمعات به شدت برخورد می‌شود. 

وی افزود: براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کردستان هم اکنون ۳۰ درصد تخت‌های بیمارستان‌های استان توسط مبتلایان به کرونا مورد استفاده قرار گرفته است که امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی تعداد مبتلایان به کرونا در استان کاهش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز