خبرگزاری کار ایران

فرماندار زنجان خبرداد:

اجرای محدودیت فعالیت ۳ گروه‌ شغلی از امروز در زنجان/ تعداد مبتلایان و فوتی‌های بیماران کرونا بالا است

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۶۷۰

فرماندار زنجان با اشاره به اعمال محدودیت زمانی برای فعالیت گروه‌های شغلی ۲ ، ۳ و ۴ در زنجان همزمان با سراسر کشور، گفت: از امروز به مدت یک ماه فعالیت مشاغل غیرضرور از ساعت ۱۸ تا روز بعد ممنوع می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، رضا عسگری، امروز با اشاره به اعمال محدودیت‌های جدید همزمان با سراسر کشور در زنجان اظهار داشت: گروه‌های صنفی ۲، ۳ و ۴ بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا در زنجان محدودیت فعالیت خواهند داشت.

فرماندار زنجان ادامه داد: این گروه‌ها شامل پاساژها، مراکز خرید غیر غذایی، باشگاه‌های ورزشی، فرهنگی و امثال آنها است.

وی، تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود زنجان علاوه بر تداوم تعطیلی مشاغل گروه 2 و 3 فعالیت همه پاساژها و مراکز خرید از ساعت ۱۸ به بعد ممنوع شد.

عسگری، همچنین خبر از ممنوعیت تفرجگاه‌های زنجان داد و گفت: داروخانه‌ها و فروشگاه‌های تامین ارزاق عمومی شامل این محدودیت نمی‌شود.

فرماندار زنجان، ادامه داد: وضعیت استان زنجان روز به روز بحرانی می‌شود و تعداد مبتلایان و فوتی‌های بیماران کرونا بالا است و از مردم می‌خواهیم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و شیوع بیماری کرونا را جدی بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز