خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد مسکن استان:

روند اجرای طرح مسکن محرومان شهرستان‌های اردبیل تسریع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۵۰۸

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: برنامه ریزی های لازم در همه شهرستان‌های استان جهت تسریع در روند اجرایی و عملیاتی این طرح مورد تاکید قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، فرهاد سبحانی در جلسه بررسی آخرین وضعیت اقدامات طرح مسکن محرومان شهرستان‌های شمال استان با حضور در محل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بیله سوار عنوان کرد: تفاهم نامه مسکن محرومان در استان اردبیل در خرداد ماه سالجاری امضا و متعاقباً روند اجرایی آن نیز آغاز شد.

وی افزود: با توجه به محدودیت های به‌وجود آمده به‌دلیل شیوع ویروس کرونا و برخی هماهنگی های لازم با بانک‌های عامل در سطح استان و شعبات تابعه آن، از مرداد ماه سال‌جاری همزمان با سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به استان اردبیل، عملیات اجرایی این طرح طی آئینی برای احداث 3 هزار واحد مسکن محرومین در روستای آقبلاغ رستم خان شهرستان اردبیل کلنگ زنی و آغاز شد.  

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل در ادامه با بیان اینکه کار شناسایی افراد واجدالشرایط، تشکیل پرونده و صدور پروانه در حال انجام است، گفت: تاکنون بیش از 1 هزار و 800 واحد از سهمیه اختصاصی به بانک‌های عامل معرفی شده اند و نزدیک 500 واحد نیز عقد قرارداد کرده اند.

سبحانی افزود: با ابلاغ تسهیلات بانکی و تامین اعتبارات بلاعوض مسکن محرومان، برنامه ریزی های لازم در همه شهرستان‌های استان برای  تسریع در روند اجرایی و عملیاتی این طرح مورد تاکید قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز