خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبرداد:

بارش برف و باران در نیمه غربی و شمالی کشور / کاهش دمای هوا در پایتخت

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۴۹۲

کارشناس سازمان هواشناسی ضمن تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی کشور از ادامه بارندگی ها در نیمه غربی کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی گفت: امروز در نیمه غربی کشور به تدریج سواحل، دامنه‌های جنوب، دامنه‌های البرز و زاگرس بارندگی همچنان ادامه دارد.

گودرزی ادامه داد: فردا چهارشنبه و پنجشنبه علاوه بر مناطق ذکر شده، گستره بارش‌ها بیشتر می‌شود و بخش‌هایی از مرکز و شمال شرق کشور را هم دربر می گیرد و همچنین شدت بارش‌ها در جنوب غرب کشور و سواحل غربی دریای خزر برای فردا بیشتر می‌شود. این سامانه جمعه در قالب برف در بیشتر مناطق کشور بجز شمال شرق، شمال غرب در سایر مناطق کشور به صورت بارش باران خواهد بود.

کارشناس هواشناسی گفت: این سامانه بارشی روز شنبه از کشور خارج می‌شود و نکته دیگر اینکه پنجشنبه و جمعه در بیشتر مناطق کشور بارندگی و کاهش دما را برای بیشتر استان‌های کشور پیش بینی می شود که این سرمای هوا بیشتر در شمال شرق خراسان جنوبی رخ می دهد.

وی بیان کرد: بارش‌ها پنجشنبه و جمعه در مناطق غرب کشور به صورت برف است و برای سه روز آینده خلیج فارس و دریای خزر مواج و ناآرام است. برای امروز و فردا بارش‌ها در تهران با شدت و ضعف ادامه دارد و هوای تهران سردتر خواهد شد.

گودرزی گفت: شدت هوای امروز برای بیشتر استان‌های غربی و شمال غرب و شمال کشور و همچنین تهران و کرج بارش‌ها همچنان به نسبت شدیدتر ادامه دارد و بالا امدن آب رودخانه ها، لغزندگی جاده‌ها به علت بارش‌ها وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز