خبرگزاری کار ایران

در نشست بررسی مشکلات گمرکات و بنادر هرمزگان مطرح شد؛

مدیران میدانی از اختیارات کافی برخوردار نیستند /ضرورت واگذاری اختیارات به مدیران عالی استانی در دوران تحریم

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۴۷۱

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیران میدانی و عملیاتی از اختیارات کافی برای تصمیم‌گیری در شرایط جنگ اقتصادی برخوردار نیستند، از ورود مجلس به موضوع تفویض اختیار به مدیران عالی رتبه استان‌ها در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی در نشست بررسی مشکلات صادرات و واردات از گمرکات و بنادر استان هرمزگان که با حضور فریدون همتی استاندار و برخی از مدیران استانی برگزار شد،  با بیان اینکه در این نشست موضوعات و مباحث مختلفی از جمله علل رسوب و انباشت کالاها به‌ویژه کالاهای اساسی در گمرکات استان مورد بررسی قرار گرفت، گفت: مدیریت میدانی ما در سطح کشور بسیار خوب عمل کرده اما از اختیارات کافی برای اعمال تصمیم‌های مدیریتی برخوردار نیست.

او افزود: بهترین کاری که در دوران تحریم باید انجام داد، واگذاری اختیارات به مدیران عالی رتبه استانی و کمک به تصمیم‌گیری بهتر و فوری آنان است.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه برای هر امر کوچک و بزرگی، بخشنامه ای از مرکز صادر می شود که به دفعات مکرر این بخشنامه ها در حال تغییر است و اجازه دخالت سریع و صریح به مدیران استانی داده نمی شود.

قاضی زاده هاشمی اظهار کرد: مجلس بزودی به این موضوع ورود خواهد کرد و امیدواریم بتوانیم شرایط تفویض اختیارات به مدیران عالی رتبه استان ها را فراهم کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز