خبرگزاری کار ایران

معاون طرح و برنامه مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران خبر داد؛

آمادگی ایزوایکو در ساخت و تعمیر شناورها در کوتاه‌ترین زمان

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۴۶۰

معاون طرح و برنامه مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران گفت: ایزوایکو حداکثر آمادگی در باره ساخت و تعمیر شناورها را دارد و پروژه ساخت و تعمیرات در کوتاهترین زمان ممکن انجام می پذیرد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، بقراط جهانداری معاون طرح و برنامه مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران درنشستی که با حضور اسلام باوقار رییس شورای شهر بندرعباس و اعضای شورا برگزار شد، اظهار کرد: در سال های گذشته(قبل از سال 90) بدبینی به ایزوایکو در خصوص مدت زمان تحویل دهی پروژه ها وجود داشت اما اکنون با تلاش هایی که طی سال های اخیر به همت نیروهای توانمند این مجموعه صورت گرفت موفق شدیم این وضع را بهبود ببخشیم و مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران را به مجموعه ای فعال و بین المللی تبدیل کنیم.

او با اشاره به اینکه رضایتمندی مشتریان داخلی و خارجی یکی از اولویت های ماست، افزود: با جلب اعتماد بازارهای داخلی و خارجی توانستیم به بازارهای جدیدی وارد شویم و تعمیراتی که در سال های گذشته در خارج از کشور انجام می شد اکنون با قدرت و تخصص هر چه بیشتر در مجموعه ایزوایکو انجام می شود.

جهانداری با اعلام اینکه عملکرد قوی ایزوایکو و کیفیت کار این مجموعه کاهش قیمت در بازار منطقه را در پی داشت، عنوان کرد: ایزوایکو حداکثر آمادگی در خصوص ساخت و تعمیر شناورها را دارد و پروژه ساخت و تعمیرات در کوتاهترین زمان ممکن انجام می پذیرد.

اسلام باوقار رئیس شورای شهر بندرعباس، اعتماد به جوانان بومی و متخصص را یکی از عمده دلالیل موفقیت صنعت دریایی در مجموعه ایزوایکو دانست و افزود: خوشبختانه در مجموعه ایزوایکو اتفاقات بزرگی رقم خورده است که یکی از دلایل این موفقیت را می توان اعتماد به جوانان بومی و توانمند سازی در توسعه دانش دانست که با بکارگیری نیروی جوان در این مجموعه توانسته نقش موثری در استان ایفا کند.

او در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: ما به عنوان نمایندگان مردم و صنایع، در شورای شهر برآنیم که شرایط را به گونه‌ای مدیریت کنیم تا بهترین فضای شهری همراه با آرامش خاطر را برای ساکنان شهر بندرعباس و کارکنان صنایع غرب استان به عنوان ساکنان شهر بندرعباس به ارمغان آوریم.

باوقار خاطرنشان کرد: در اوج تحریم و نبود منابع مالی، کشتی‌سازی به نقطه قابل قبولی رسیده که نشان می‌دهد هدفی پشت این همه موفقیت و پشتکار بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز