خبرگزاری کار ایران

شهردار اردبیل مطرح کرد:

توسعه ورزش محلات در دستور کار است/ زیرساخت‌های والیبال ساحلی در اردبیل ایجاد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۳۹۰

شهردار اردبیل توسعه ورزش محلات را یکی از عوامل مهم ارتقای سلامت شهروندان دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمید لطف اللهیان در جمع اعضای هیات والیبال استان با اشاره به پتانسیل بالای اردبیل در رشته ورزشی والیبال، عنوان کرد: شهرداری اردبیل حامی ورزش و سلامتی شهروندان است و در این راستا همکاری های گسترده ای با رشته های مختلف مخصوصا رشته پرطرفدار والیبال در برگزاری مسابقات مختلف بین المللی و استانی این رشته داشته است.

وی افزود: توسعه ورزش در قالب عمومی و در محلات برای ارتقای سلامت عموم شهروندان یکی از رسالت های مهم شهرداری اردبیل است چرا که یکی از راه های مهم دست یافتن به سرزندگی اجتماعی در شهر، توجه به امر ورزش و حمایت از فعالان این حوزه است.

شهردار اردبیل بر هم اندیشی فعالان والیبال با سازمان فرهنگی - ورزشی شهرداری تاکید کرد و گفت: در خصوص تامین زیرساخت های والیبال در محلات لازم است تا بررسی هایی در این حوزه انجام شود و  پس از احصاء نیازها جهت فراهم کردن زیرساخت‌ها، شهرداری همکاری‌های لازم را در جهت توسعه این ورزش در محلات خواهد داشت.

توسعه ورزش محلات در دستور کار است/ زیرساخت‌های والیبال ساحلی در اردبیل ایجاد می‌شود

لطف اللهیان ادامه داد: شهرداری اردبیل در تعدادی از پارک‌ها اقدام به فراهم کردن زیرساخت‌های رشته والیبال در جهت ترویج این رشته پرطرفدار کرده و همچنین این سازمان آمادگی خود را جهت تامین زیرساخت‌های والیبال ساحلی در سطح استانداردهای بین المللی در مجموعه فرهنگی، تفریحی و توریستی دریاچه شورابیل اعلام می کند.

وی توسعه ورزش محلات را یکی از دغدغه های اصلی شهرداری عنوان کرد و گفت: در بحث تیم داری و اعزام به مسابقات و همچنین حمایت از تیم های محلات اقدامات و همکاری های لازم را در جهت رشد ورزش محلات و توسعه ورزش همگانی خواهیم داشت. 

شهردار اردبیل حمایت از ورزش محلات را عاملی مهم در کشف و پرورش استعدادهای ورزشی معرفی کرد و گفت: توجه به ورزش های تیمی و همگانی در محلات در پیشگیری از بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی نیز موثر خواهد بود.

در پایان این جلسه مقرر شد طی دو هفته آینده نشستی تخصصی‌ در خصوص ترویج و حمایت از ورزش والیبال در محلات و همچنین ایجاد زیرساخت های والیبال ساحلی در دریاچه شورابیل برگزار شود و تصمیمات نهایی در این مورد اتخاذ شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز