خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح مهارت آموزی سربازان وظیفه در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۳۷۷

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: اجرای طرح مهارت آموزی و اشتغال نیروهای وظیفه از مهمترین اقدامات دولت بوده که در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی برای آن برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عیسی قبادی عصر دوشنبه در جلسه کارگروه تخصصی مهارت‌آموزی سربازان، افزود: طرح مهارت آموزی و اشتغال نیروهای وظیفه از جمله برنامه‌هایی است که در راستای آموزش تخصص جوانان تدوین شده و سربازان در قالب آن می‌توانند در دوران خدمت و بنابر استعداد و علاقه خود یک یا چند دوره کارورزی را گذرانده و مهارت کسب کنند.

او جوانان را از ظرفیت‌های مهم هر جامعه‌ای دانست و افزود: در صورتی که این قشر مورد آموزش و پرورش‌های صحیح قرار گیرد در رشد و توسعه همه جانبه کشور نقش کلیدی ایفا کرده و طرح مهارت آموزی نیروهای وظیفه نیز فرصت مناسبی برای پس از دوران خدمت سربازان است تا پس از طی این دوره بتوانند وارد بازار کسب و کار شوند.

معاون اقتصادی استاندار قزوین یادآور شد: سربازان در دوران خدمت خود علاوه بر فراگیری دوره‌های آموزش نظامی در پادگان‌ها، آموزش‌های تخصصی برای اشتغال را نیز فرا گرفته و با بسیاری از مشاغل آشنا شده و پس از آن به عنوان نیروی حرفه‌ای وارد جامعه کار می‌شوند.

به گفته وی، زمانی که در شرایط صلح به سر می‌بریم این فرصت بسیار خوبی برای سربازان وظیفه است تا بتوانند ضمن فراگیری دوره‌های مهارتی، آینده کاری خود را رقم بزنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین تاکید کرد: با توجه به اجرایی شدن طرح مهارت آموزی و اشتغال نیروهای وظیفه، جلسه هماهنگی جهت برگزاری دوره‌های مهارت در قزوین با حضور مسوولان نظامی و دستگاه‌های متولی برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز