خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خبر داد:

کشف انبار قطعات خودروهای خارجی قاچاق در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۳۴۱

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و کشف یک انبار قطعات خودروهای خارجی قاچاق به ارزش100میلیارد ریال در شهرستان بندرعباس خبرداد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان هرمزگان در ادامه طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با انجام اقدامات اطلاعاتی یک انبار نگهداری قطعات خودروهای خارجی لوکس را در یکی از محلات بندرعباس شناسایی کردند.

او افزود: ماموران  ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل اکیپی به محل اعزام و در بازرسی از انبار مود نظر 487 قلم اجزا و قطعات خودورهای لوکس خارجی از قبیل گیربکس، سرسیلندر، میلنگ، دیفرانسیل و داشبورد کشف کردند.

جعفری ادامه داد: اقلام مکشوفه با 1 دستگاه خودرو برای سیر مراحل قانونی به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان، ارزش محموله مکشوفه را برابر نظر کارشناسان مربوطه 100 میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میناب از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در 24 ساعت گذشته و کشف دو دستگاه خودرو سرقتی در اجرای این طرح در شهرستان خبر داد. 

سرهنگ عباس قاسمی گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی روز گذشته حین پایش و استعلام از وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ به یک دستگاه خودرو نیسان آبی رنگ فاقد پلاک با ارکان مخدوش برخورد که در بازدید فنی ودقیق از خودرو طی انجام عملیات فیزیکی و شیمیایی بروی ارکان آن مشخص شد خودرو فوق دارای سابقه سرقت عادی در سال 1392 است.

وی افزود: در این طرح مأموران کلانتری 11 شهرستان طی عملیاتی دیگر به یک دستگاه خودرو سمند تاکسی زرد رنگ که بنا به عللی در پارکینگ توقیف بود مشکوک که پس از استعلام ارکان خودرو مشخص شد این خودرو نیز دارای سابقه سرقت درسال 1399 از شهرستان بندر عباس  است که باتوجه به کشف خودروهای سرقتی تلاش مأموران برای شناسایی ودستگیری سارقان ادامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز