خبرگزاری کار ایران

امضای تفاهم نامه سپاه فارس، دستگاه قضایی و نهادهای اجرایی برای مقابله با احتکار و گرانی

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۳۲۶

فرمانده سپاه فجر گفت: تمام ظرفیت های موجود در سپاه و بسیج فارس در راستای هم افزایی با دستگاه های نظارتی و برخورد با محتکران کالاهای اساسی به میدان خواهند آمد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سپاه فجر، آیین انعقاد تفاهم نامه سپاه فارس، دستگاه قضایی و نهادهای اجرایی برای مقابله با احتکار کالاهای اساسی و اخلالگران بازار با حضور سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر، دکتر حیدر آسیابی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و مسئولان سازمان های تعزیرات، صمت، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف فارس برگزار شد.

سردار بوعلی در این مراسم با بیان اینکه این تفاهم نامه در راستای مطالبات و فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و فرمان ایشان مبنی بر نقش آفرینی بسیج در موضوع نظارت بر بازار تنظیم شده است، گفت: تمام ظرفیت های موجود در سپاه و بسیج فارس در راستای هم افزایی با دستگاه های نظارتی، سازمان تعزیرات و برخورد با موضوع احتکار کالاهای اساسی به میدان خواهند آمد.

او با بیان اینکه از حداکثر ظرفیت بسیج برای کمک به بازرسین اصناف و نظارت بر انبارهای کالا استفاده خواهد شد، گفت: براساس این تفاهم نامه نظارت بر بازار از مرحله تولید، نگهداری و توزیع تا زمان فروش کالا خواهد بود و نیروهای داوطلب بسیجی بعنوان همیار بازرس در موضوع نظارت بر بازار نقش آفرینی خواهند کرد.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه سازمان اطلاعات سپاه فجر برخورد قاطعی با محتکران کالاهای موردنیاز مردم خواهد داشت، گفت: سامانه 114 اطلاعات سپاه فجر آماده دریافت گزارشات مردمی در رابطه با احنکار کالاهای اساسی و انبارهای غیرمجاز و ثبت نشده است و بدون شک برخورد قاطعی با محتکران کالاهای اساسی و مسببین گرانی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز