خبرگزاری کار ایران

شهردار زنجان خبرداد:

نیروی انتظامی برای برقراری نظم در آرامستان‌ همکاری کند/حضور مردم در آرامستان‌ها شهرداری را با مشکل مواجه کرده است

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۱۷۸

شهردار زنجان، با اشاره به تجمعات مردم در آرامستان گفت: حضور مردم در آرامستانها شهرداری را با مشکلاتی مواجه کرده است با همکاری نیروی انتظامی نظم در آرامستان‌های زنجان برقرار می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، حبیب ملایی یگانه ، امروز در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در زنجان، با بیان اینکه اطلاع‌رسانی دقیق در زمینه عدم حضور مردم در آرامستان‌های شهر زنجان به شیوه های گوناگون از طریق رسانه های محلی ، شبکه‌های مجازی، بیلبوردها و استندهای سطح شهر و صدا و سیما انجام شده است، که متاسفانه کار ساز نبوده است، گفت: اخیرا با یکی از شرکت‌های تابع نیروی انتظامی به نام انتظام مذاکرتی انجام شده است تا از همکاری نیروهای انتظامی در برقراری نظم در آرامستان‌ها استفاده شود.

شهردار زنجان، افزود: کلیپی نیز در فضای مجازی در خصوص عدم حضور شهروندان در آرامستان‌ها تهیه و تذکرات لازم ارائه شده است.

ملایی یگانه، با اشاره به اینکه بر اساس دستورالعمل ستاد مقابله با کرونای کشور، حضور مردم در زمان تدفین و مراسم‌های اموات در آرامستان‌های کشور باید حداقلی باشد، ابراز کرد: متاسفانه همکاری مردم در این زمینه خوب نیست و شهرداری را با مشکلاتی مواجه کرده است.

او با بیان اینکه افرادی که یکی از نزدیکان یا بستگان آنها فوت کرده است در شرایط خوبی قرار ندارند و عدم توجه به تذکرات ماموران شهرداری موجب درگیری‌هایی بین مردم و نیروهای شهرداری می شود، افزود: مقدمات کار فراهم شده است تا در روزهای آینده نسبت به کنترل مجموعه بیشتر اقدام شود.

شهردار زنجان در پایان تاکید کرد: ضروری است مردم از مراجعه حضوری به آرامستان ها خودداری کرده و افراد دارای متوفی نیز اصراری بر تدفین با حضور حداکثری در مجموعه آرامستان نداشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز