خبرگزاری کار ایران

فر‌ماندار زنجان در گفت وگو با ایلنا :

مردم از بالای دیوار وارد محوطه آرامستان شهر نشوند/نگرانی‌ها درباره کرونا را جدی بگیریم/ شیوع بیماری کرونا در زنجان بالاتر از میانگین کشوری

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۱۵۹

فرماندار زنجان با بیان اینکه میزان شیوع بیماری کرونا در زنجان بالاتر از میانگین کشوری است، گفت: با تداوم سیر صعودی بیماران در استان با کمبود تخت‌های بیمارستانی مواجه خواهیم شد‌.

رضا عسگری در گفت و گو  با خبرنگار ایلنای زنجان افزود: اعمال محدودیت‌های جدید با تأیید اعضای ستاد کرونا و دانشگاه علوم پزشکی زنجان انجام می‌شود.

فرماندار زنجان ادامه داد: اعمال محدودیت توسط ستاد ملی کرونا ابلاغ شده که باید این ابلاغیه به تایید ستاد کرونا استان زنجان نیز برسد.

فرماندار زنجان با تاکید براینکه وضعیت شیوع کرونا در استان زنجان بسیار نگران کننده است،افزود: متاسفانه همچنان روند شیوع بیماری کرونا در استان زنجان در حال افزایش است.

عسگری، با اشاره به اینکه تعداد فوتی‌ها و مبتلایان روز به روز افزایش یافته است، اضافه کرد: روند شیوع بیماری کرونا در استان زنجان براساس جمعیت بالاتر از میانگین کشوری است که این موضوع نگرانی‌ها را دوچندان می‌کند.

فرماندار زنجان، همچنین  با تاکید براینکه متاسفانه در گوشه کنار استان شاهد برگزاری برخی از مراسمات هستیم افزود: متاسفانه مردم در ایام تعطیلات در تفرجگاه‌ها و باغات مراسمات خانوادگی برگزار می‌کنند که این امر موجب افزایش شیوع بیماری می‌شود.

او ادامه داد: با وجود اینکه آرامستان را تعطیل کرده‌ایم اما مردم از روی دیوارهای آرامستان وارد محوطه آرامستان می‌شوند که این اقدام شایسته مردم زنجان نیست.

فرماندار زنجان،  با اشاره به بسته بودن مسیر گاوازنگ زنجان بیان کرد: با این وجود متاسفانه برخی‌ها بدون توجه به شیوع بیماری کرونا در فضاهای سبز حضور دارند.

او در پایان  با تاکید براینکه این روزها عوامل درمانی استان سعی دارند مبتلایان را سریعتر شناسایی کنند تا زمان بستری‌ها کمتر باشد،یادآورشد: اگر سرعت شیوع بیماری به همین روال تداوم داشته باشد با کمبود تخت‌های بیمارستانی مواجه خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز