خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

نهایت همراهی برای رفع موانع راه اندازی نمایشگاه بین المللی را در البرز خواهیم داشت

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۱۲۹

استاندار البرز با اشاره به اینکه نهایت همراهی را برای رفع موانع راه اندازی نمایشگاه بین المللی در البرز داشتیم، گفت: راه اندازی نمایشگاه بین المللی یکی از مطالبه های مهم و اصلی مردم و بویژه فعالان اقتصادی استان است.

به گزارش ایلنا از البرز، عزیزاله شهبازی در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به اشاره به موضوع مطرح شده از سوی اتاق بازرگانی استان در خصوص قانون مالیات‌های مستقیم ماده 91، افزود: پیگیری های لازم از سوی اتحادیه های مربوطه صورت گیرد.

وی ادامه داد: در جلسات این شورا باید علاوه بر اعضای اصلی ستاد، نماینده رسته های شغلی حضور یابند تا در جریان مصوبات و اقدامات این حوزه قرار گیرند و در تصمیم سازی مشارکت داشته باشند.

شهبازی گفت: راه اندازی نمایشگاه بین المللی یکی از مطالبه های مهم و اصلی مردم و بویژه فعالان اقتصادی استان است از این رو باید طبق آنچه وعده داده شده در موعد مقرر، محقق شود.

وی افزود: مصوبات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در راستای رونق و جهش تولید، صادرات و پویایی چرخه اقتصادی استان بسیار حائز اهمیت است بنابراین باید به جد اجرایی شود و کسانی که در این راستا کوتاهی کنند مورد بازخواست قرار می گیرند.

استاندار البرز اضافه کرد: فرصت ها محدود است از این رو باید زمان را غنیمت شماریم و در راستای تحقق اهداف، برنامه ها و وعده ها با اهتمام ویژه ای وارد میدان شویم.

وی با اشاره به نقش تسهیل گری دولت در امور تولید و تجارت، گفت: بخش خصوصی البرز بسیار متعصب و کوشا هستند و حتی در بدترین شرایط اقتصادی نیز به حفظ چرخه تولید و اشتغال پرداخته اند بنابراین باید تدابیر لازم را برای تسهیل در امور تولید، صنعت و صادرات در البرز تا جای ممکن اتخاذ کرد.

شهبازی با بیان اینکه در این برهه حساس البرز توفیق رشد 72 درصدی صادرات را یافته، افزود: البته در شرایط کنونی با وجود تحریم های ناجوانمردانه و روندی که بواسطه شیوع بیماری عالمگیر کرونا بوجود آمده است، محدودیت های جدی ایجاد شده ولی مجموعه دولت برای تسهیل و رفع موانع از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز