خبرگزاری کار ایران

ایلنا از خراسان رضوی خبر می‌دهد؛

شهردار منطقه ثامن مشهد برکنار شد/ تخریب مسجد «هفت درب» یکی از تخلفات نعمتی اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۱۰۶

شهردار مشهد، در حکمی شهردار منطقه ثامن این شهر را به دلیل تخلفات گسترده در این منطقه برکنار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمد رضا کلائی شهردار مشهد ضمن برکناری مصطفی نعمتی شهردار منطقه ثامن، طی حکمی فرهاد حجازی را به سمت سرپرست شهرداری منطقه ثامن این کلانشهر منصوب کرد،  فرهاد حجازی پیش از این به عنوان معاون شهردار منطقه ثامن مشغول کار بود. 

گفته می شود یکی از تخلفات و دلایل برکناری نعمتی تخریب زود هنگام  مسجد هفت درب در محله نوغان  مشهد بود.

سید مصطفی نعمتی شهردار سابق منطقه ثامن مشهد ١٧ آبان ماه امسال از سوی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد تفهیم اتهام شد.

بر این اساس برای شهردار منطقه ثامن مشهد پس از احضار و تفهیم اتهام در خصوص یک پرونده مربوط به گذشته، قرار تامین مناسب صادر شده و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

چندی پیش بود که تخریب مسجد هفت درب در محله نوغان مشهد حاشیه‌های زیادی را به وجود آورد؛ این مسجد در طرح قدیم نوسازی و بهسازی بافت فرسوده اطراف حرم رضوی، در معرض تخریب قرار داشت، اما با تغییر مشاور و ارائه طرح جدید، حفظ مسجد در حاشیه خیابان شارستان در دستور کار قرار گرفت، اما شهرداری منطقه ثامن با استدلال به طرح قبلی اقدام به تخریب مسجد کرد.

محمدحسین درودی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی نیز در خصوص تخریب این مسجد گفت: بر پایه گزارش و انتشار اخبار مربوط به تخریب مسجد هفت درب در منطقه پیرامون حرم مطهر رضوی و با تاکید رئیس کل دادگستری استان، پیگیری ویژه مسائل مربوط به این واقعه از طریق مجموعه قضایی و برخورد باخاطیان و تخلفات احتمالی در این جریان در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: دادگستری خراسان رضوی ضمن محکومیت هرگونه رفتار خلاف شرع و قانون، باقاطعیت با تخلفات برخورد خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی ادامه داد: براین اساس از تمام همشهریان مؤمن و دلسوز می‌خواهیم تا مطالبات و خواسته‌های خود را در چارچوب فرآیند‌ها و موازین قانونی پیگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز