خبرگزاری کار ایران

ارتقای کشتی قزوین به رتبه ۱۱ کشوری

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۰۹۴

رئیس هیات کشتی استان قزوین گفت: با توجه به برنامه ریزی‌ها و اقدامات انجام شده جهت تجهیز فضاهای کالبدی، حضور در مسابقات و کسب مدال‌ در رده‌های مختلف، رتبه کشوری کشتی استان طبق ارزیابی فدراسیون از ۳۲ به ۱۱ ارتقا یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمود حیدری با اعلام مطلب فوق اظهار کرد: هیات کشتی استان قزوین توانست با کسب این رتبه، از قعر جدول ارزیابی عملکرد سال‌های گذشته فدراسیون فاصله گرفته و با رشد چشمگیر، خود را به رده برترین‌های کشور برساند.

رئیس هیات کشتی استان اضافه کرد: هیات کشتی استان قزوین در چهار سال گذشته به لحاظ وضعیت مالی، دیون و شمار کثیر طلبکاران، وضعیت فنی و فضاهای کالبدی کشتی در شرایط نامطلوبی قرار داشت که با تلاش و همکاری مجموعه کشتی استان از کشتی گیران، مربیان، پیشکسوتان، کادر اجرایی هیات‌های کشتی شهرستانی و استان، تمامی این شاخص‌ها به سامان شد و فضای مطلوب و امیدوار کننده‌ای برای کشتی استان تصور می شود.

حیدری افزود: امروز دیگر خبری از فضای غبارآلود و ناامید کننده چهار سال گذشته در کشتی استان وجود ندارد و قطعا با همراهی و همکاری جامعه کشتی استان شاهد درخشش بیشتر استعدادهای کشتی قزوین در سطح ملی و فراملی خواهیم بود.

او با اشاره به تقویت کشتی پایه استان در چهار سال گذشته، افزود: با توجه به اینکه کشتی قزوین در رده بزرگسالان، کشتی گیر نداشت برای تقویت کشتی پایه شامل نونهالان، خردسالان، نوجوانان و جوانان اقدام کردیم که خوشبختانه مدال‌های خوشرنگی در تمامی رده‌های آزاد و فرنگی برای استان به بار آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز