خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان خبر داد:

پرونده شهدای خدمت عرصه سلامت گیلان بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۰۲۵

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان از بررسی 29 پرونده شهدای خدمت عرصه سلامت در استان خبر داد و گفت: بخشی از پرونده‌ها پس از بررسی به‌صورت نهایی تائید و بررسی برخی دیگر از پرونده‌ها به دلیل نقص در پرونده به آینده موکول شد.

به گزارش ایلنا از رشت، عبدالله پاکاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به آخرین وضعیت شهدای خدمت عرصه سلامت گیلان اظهار کرد: نخستین جلسه بررسی و احراز پرونده شهدای خدمت عرصه سلامت با حضور اعضای کمیته استانی، در دانشگاه علوم پزشکی گیلان موردبررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه آیین‌نامه اجرایی و تعیین مصادیق شهدای خدمت اخیراً پس از تصویب ستاد ملی کرونا به استان‌ها ابلاغ‌شده، افزود: در استان‌ها کمیته سه‌نفره با مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی و عضویت بنیاد شهید و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تشکیل‌شده و به بررسی پرونده‌های شهدای سلامت می‌پردازد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان گیلان با اشاره به فرآیند بررسی هویت و احراز شهادت جان‌باختگان کووید 19 در مراکز درمانی و بهداشتی استان، گفت: بررسی و تائید اولیه پرونده‌های شهدای خدمت عرصه سلامت در حال نهایی شدن است و پس از تکمیل برای بررسی مجدد به ستاد ملی کرونا و یا کمیته ملی ارسال خواهد شد.

 پاکاری با اذعان به اینکه بنیاد شهید به خانواده‌های شهدا عرصه سلامت نیز همچون سایر شهدا خدمات ارائه خواهد کرد، افزود: پرونده شهدای خدمت عرصه سلامت پس از تائید نهایی در کمیته ملی به بنیاد شهید و امور ایثارگران استان جهت ارائه خدمات به خانواده‌ها، ارجاع خواهد شد.

وی با بیان اینکه 29 پرونده شهدای خدمت عرصه سلامت گیلان در کمیته استانی احراز هویت، بررسی‌شده، افزود: بخشی از پرونده‌ها پس از بررسی به‌صورت نهایی تائید و بررسی برخی دیگر از پرونده‌ها به دلیل نقص در پرونده به آینده موکول خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز