خبرگزاری کار ایران

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اعلام کرد:

تداوم کاهش دما در قزوین تا اواخر هفته / هشدار برای بارش فردا به رانندگان

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۹۵۸

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: با توجه به وزش بادهای شمالی کاهش دمای هوای استان قزوین تا اواخر هفته جاری، همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مریم بهروزی اظهار کرد: هم اکنون بیشتر نقاط استان، به ویژه مناطق دشتی را مه صبحگاهی فرا گرفته که رفته رفته و با بالا آمدن خورشید و گرمای هوا این پدیده از بین می‌رود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان با اشاره به رطوبت ۱۰۰ درصدی حاکم بر منطقه، افزود: برای امروز انتظار بارندگی در سطح استان نیست اما با افزایش تدریجی ابر و با ورود سامانه بارشی جدید به استان، از فردا تا اواخر هفته جاری شاهد بارندگی خواهیم بود که شدت آن برای روز سه‌شنبه (فردا) بیش از سایر روزها است.

به گفته بهروزی، برای روزهای پایانی هفته نیز وزش بادهای به نسبت شدید شمالی نیز پیش‌بینی می‌شود.

وی تاکید کرد: با توجه به پیش بینی‌های به عمل آمده، سیر نزولی دمای هوا در سطح استان ادامه داشته و برای روزهای پایانی هفته نیز هوا سردتر هم خواهد شد.

این مسئول با اشاره به صدور اطلاعیه هشدار زرد هواشناسی قزوین، گفت: این هشدار برای فردا بوده که با توجه به میزان بارش‌ها به رانندگان هشدار لغزندگی سطح جاده و کاهش دید افقی داده شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان ادامه داد: در شبانه‌روز گذشته قزوین و آوج با یک و رازمیان در بخش رودبار الموت غربی و آبیک با ۱۵ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین مناطق استان بودند و بیشینه دمای قزوین طی این مدت نیز ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز