خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

هیچگونه مراسم یادبودی در استانداری قزوین برگزار نخواهد شد

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۸۷۱

استاندار قزوین با تشکر از ابراز همدردی دوستان و همکاران نسبت به درگذشت پدرش گفت: مرحوم پدرم هیچ تفاوتی با دیگر مرحومین ندارد و با توجه به شرایط کرونایی هیچگونه مراسم یادبودی به این مناسبت در استانداری برگزار نخواهد شد.

هدایت اله جمالی پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایط کرونایی و پرهیز از اجتماعات به هیچ عنوان مراسم یادبودی برای ابوی اینجانب در محوطه استانداری قزوین برگزار نمی‌شود و به افرادی که دعوت نامه ای را برای برگزاری مراسم یادبود در فضای مجازی منتشر کرده اند، تذکر دادم.

استاندار قزوین اظهار داشت: بنده در شرایط روحی و جسمی مناسبی قرار ندارم و مقرر شده تمام هزینه مراسم یادبود صرف امور خیریه شود.

نماینده عالی دولت در استان افزود: دوستان به صورت تلفنی به بنده ابراز لطف داشتند و از تمامی عزیزانی که به هر طریفی با اینجانب ابراز همدردی کردند از همین طریق تشکر می کنم.

گفتنی است دقایقی پیش در فضای مجازی مطلبی به مناسبت درگذشت پدر استاندار قزوین منتشر شد که در متن آن از دعوت مدیران دستگاه‌های دولتی و غیردولتی برای مراسم یادبود در محوطه استانداری دعوت شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز