خبرگزاری کار ایران

بخشنده خبر داد:

عضویت دو قزوینی در ستاد تسهیل و موانع تولید کشور

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۸۶۳

دو عضو هیات مدیره اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی قزوین به عنوان نمایندگان اتاق بازرگانی ایران در ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: علی اصغر آهنی‌ها و محمدرضا فاروقی روسای کمیسیون های تخصصی صنعت و گمرک اتاق قزوین به عنوان نمایندگان اتاق ایران در ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید کشور معرفی شدند.

مهدی بخشنده افزود: پنج تن به عنوان نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور معرفی شده اند که آهنی ها و فاروقی به ترتیب به عنوان نمایندگان بخش کار و تامین اجتماعی و گمرکی اتاق در این ستاد به فعالیت خواهند پرداخت.

وی اظهار داشت: عضویت ۲ تن از فعالان بخش خصوصی و اعضای هیات مدیره اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی قزوین در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور ظرفیت خوب و مناسبی برای کمک به طرح مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی استان و حل آنها است و این انتخاب را به فال نیک می‌گیریم.

بخشنده اضافه کرد: در شرایط فعلی، تصمیمات و مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید می تواند برای کمک به حل مسایل و مشکلات تولید و صنعت بسیار کارگشا باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز