خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین خبر داد:

خدمت رسانی به 32 هزار نفر در طرح آمران سلامت

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۷۹۹

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از ارائه خدمات در طرح ملی آمران سلامت به بیش از 32 هزار نفر در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسن آصفی با اشاره به اجرای طرح آمران سلامت توسط هلال احمر در سراسر استان از پنجم لغایت 15 آبان ماه ، اظهار کرد: در زمینه پیشگیری از بیماری کرونا هلال‌احمر استان با برپایی 70 پایگاه ثابت و سیار به 32 هزار و 232 نفر خدمات آموزشی و بهداشتی ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه یکهزار و 863 نفر از اعضای جوانان و داوطلبان در قالب 70 تیم در اجرای این طرح مشارکت داشتند، در ادامه افزود: در همین راستا با بهره‌مندی از ظرفیت‌های ارزنده داوطلبی، 25 هزار و 228 عدد ماسک و 77 لیتر مایع ضدعفونی کننده در این طرح بین مردم توزیع و مصرف شده است.

آصفی اشاره کرد: در طرح ملی آمران سلامت اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در مراکز پرتردد در سطح استان در راستای هشدار به همشهریان جهت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در زمینه پیشگیری از بیماری کرونا مستقر شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان یادآور شد: طرح آمران سلامت در راستای اجرای فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای توسعه آموزش‌های همگانی، ترویج فرهنگ پیشگیری از بیماری و حمایت‌های بهداشتی درمانی از افراد آسیب‌پذیر جامعه در مواجه با ویروس کرونا با همراهی و هماهنگی با استانداری، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و دیگر مقامات شهرستانی و محلی توسط هلال احمر استان با ایثار و از خودگذشتگی و حضور بی‌نظیر اعضای جوانان، داوطلبان و کارکنان این جمعیت که قابل تقدیر و قدردانی است برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز