خبرگزاری کار ایران

صبح امروز رخ داد؛

5 کشته و مجروح در جاده بوشکان - کلمه/ نوعروس جان باخت

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۷۵۷

رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: سانحه رانندگی در جاده بوشکان-کلمه شهرستان دشتستان 5 کشته و مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش ایلنا، سرهنگ جابر پاپری بیان کرد: ساعت ۷:۴۵ دقیقه صبح امروز در جاده بوشکان- کلمه دو خودروی پژو پارس و پراید با هم برخورد کردند که بر اثر این حادثه هر دو سرنشین پژو و تنها سرنشین پراید جان خود را از دست دادند و راننده دو خودرو مجروح شدند.

وی ادامه داد: خودروی پژو پارس از بوشکان به سمت کلمه و پراید از کلمه به سمت بوشکان در حال حرکت بوده‌اند، که این اتفاق رخ می‌دهد.

رئیس پلیس راه استان بوشهر افزود: یکی از سرنشینان پژو پارس که جان باخته نوعروس ۲۲ ساله است که یک ماه پیش ازدواج کرده بود و دیگر قربانی این خودرو، مردی ۵۲ ساله بوده است. راننده نیز که همسر نوعروس بوده در بیمارستان برازجان بستری و تحت درمان است که حال وی مساعد اعلام شده است.

پاپری عنوان کرد: سومین کشته این حادثه نیز زنی ۵۰ ساله است که سرنشین پراید بوده و راننده این خودرو نیز در بیمارستان برازجان در حال درمان است.

وی، با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، از رانندگان خواست قوانین را رعایت کنند و از تخلفات حادثه آفرین مانند سبقت و سرعت غیرمجاز، و تجاوز به چپ پیشگیری کنند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر، عامل انسانی را علت ۷۰ درصد تصادفات دانست و بر استفاده ازکمربند ایمنی تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز