خبرگزاری کار ایران

10شهرستان آذربایجان شرقی در وضیعت مشکی کرونایی

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۷۳۹

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت:وضعیت استان از نظر کرونا نگران کننده بوده و 10 شهرستان از 21 شهرستان استان از جمله تبریز در وضعیتی بدتر از وضعیت قرمز قرار داشته و مشکی هستند،و پنج شهرستان از جمله اهر و مراغه نیز در وضعیت قرمز و سه شهرستان استان در وضعیت زرد قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز،عباسعلی درستی در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه همچنان، روزانه حدود 500 مورد مثبت جدید ابتلا به ویروس کرونا در آذربایجان شرقی شناسایی می‌شود.گفت:مستاسفانه شهرستان سفیدی در آذربایجان شرقی نداریم.

او  با بیان این‌که هنوز وضعیت استان از نظر کرونا نگران کننده بوده و 10 شهرستان از 21 شهرستان استان از جمله تبریز در وضعیتی بدتر از وضعیت قرمز قرار داشته و مشکی هستند، ادامه داد: پنج شهرستان از جمله اهر و مراغه نیز در وضعیت قرمز و سه شهرستان استان در وضعیت زرد قرار دارد.

او  ادامه داد: اغلب بیمارستان‌ها از بیمار اشباع شده‌ است، از این رو وضعیت کادر درمان و وضعیت بیمارستان‌ها بسیار نگران کننده است، امیدواریم هر کس رعایت پروتکل‌های بهداشتی را وظیفه‌ی ملی خود بداند.

 درستی در خاتمه خاطرنشان کرد: فعلا، دارو و واکسن موثری برای درمان کرونا نداریم و تنها راه کنترل بیماری رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد تاکید است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز