خبرگزاری کار ایران

احمدی در نشست با فرماندار رشت مطرح کرد:

حل مشکلات شهری در سایه مشارکت و همدلی شهرداری و سایر دستگاه های اجرایی

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۶۹۵

شهردار رشت گفت: در سایه مشارکت و همدلی شهرداری و سایر دستگاه های اجرایی بسیاری از مشکلات و مباحث شهری حل می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، سید محمد احمدی شهردار رشت با اشاره به اینکه شهرداری به مشارکت و کمک همه دستگاه های اجرایی نیازمند است، اظهار کرد: در سایه مشارکت و همدلی شهرداری و سایر دستگاه های اجرایی بسیاری از مشکلات و مباحث شهری حل می شود.

وی با اشاره به جمعیت ۸۰۰ هزار نفری رشت بیان داشت: اداره یک شهر با ۸۰۰ هزار نفر جمعیت با سلایق مختلف فرهنگی، اجتماعی و ... کار آسانی نیست.

شهردار رشت به ضرورت مشارکت و تعامل سایر دستگاه های اجرایی با شهرداری رشت تاکید کرد و یادآور شد: نباید همه تقصیرها را بر سر شهرداری گذاشت.

احمدی با اشاره به پروژه احداث دستگاه زباله سوز بیان کرد: این پروژه متعلق به کل استان گیلان است و نیازمند مساعدت ویژه دولت برای تأمین اعتبار مورد نیاز برای احداث این پروژه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: ان شالله بتوانیم در سایه تعامل و همدلی آثار خوب برجای گذاشته و بهترین ها را برای مردم رقم زنیم.

علی فتح اللهی فرماندار شهرستان رشت با تبریک انتخاب سید محمد احمدی به عنوان شهردار رشت اظهار کرد: خوشحالیم فردی توانمند، باتجربه و بومی به عنوان شهردار رشت انتخاب شد و ان شاءالله منشأ خیر برای شهروندان باشد.

وی به ضرورت مدیریت یکپارچه شهری تأکید کرد و افزود: در بسیاری از کشورهای توسعه یافته همه دستگاه‌ها زیر مجموعه شهرداری هستند و اگر مدیریت یکپارچه شهری مصوب شود، بسیاری از مشکلات شهری و ناهماهنگی بین دستگاه ها حل خواهد شد.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به اینکه خدمات شهرداری برای مردم قابل لمس است، بیان کرد: اگر یک روز شهرداری پای کار نباشد و به عنوان مثال زباله سطح شهر جمع آوری نشود برای مردم ملموس خواهد بود.

فتح اللهی شهرداری را بهترین مکان برای خدمت دانست و افزود: هدف از خلقت انسان زندگی اجتماعی و خدمت است و باید با تمام ظرفیت در خدمت مردم باشیم.

وی خاطرنشان کرد: باید با کمک دستگاه های اجرایی هزینه اجرای پروژه ها در شهرداری کاهش یابد و همچنین از ظرفیت های مختلف برای تامین اعتبارات پایدار برای شهرداری استفاده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز