خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

هیچ دانش آموزی نباید به‌دلیل نبود زیرساخت‌های ارتباطی، از آموزش باز بماند

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۵۲۸

استاندار گیلان گفت: همه دانش آموزان استان باید از آموزش در بستر فضای مجازی و ارتباطات اینترنتی استفاده کرده به طوری که هیچ دانش آموزی از تحصیل باز نماند.

به گزارش ایلنا از رشت، ارسلان زارع در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که کوچکی نژاد از نمایندگان شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت؛ با تاکید بر ضرورت حفظ سلامت دانش آموزان و توجه به استمرار اجرای تدابیر پیشگیرانه تأکید کرد: تولید محتوای آموزشی در خصوص  خودمراقبتی و دیگر مراقبتی برای دانش آموزان و اولیای آنان، ضروری است.

او حضور حداقلی دانش آموزان در مدارس و کاهش فعالیت های جسمانی آنان را امری مهم خواند که لازم است آموزش و پرورش در خصوص بهره مندی آنان از مولفه های آموزشی و پرورشی، برنامه ریزی کند.

او با بیان اینکه برای اجرای سند تحول بنیادین ، برنامه های خوبی از سوی آموزش و پرورش استان اجرایی شده ، به تدوین بسته های تحولی در این بخش اشاره و اضافه کرد: لازم است در اجرای این سیاست ها خانواده دانش آموزان ، فرهنگیان و نیز دستگاه های اجرایی مشارکت و نقش آفرینی کنند.

او با اشاره به اینکه زیرساخت های حوزه فناوری باید بیش از پیش برای ارائه محتوای آموزشی به دانش آموزان گسترده شود ، تصریح کرد: استفاده همه دانش آموزان در مناطق مختلف استان از آموزش در بستر فضای مجازی، موضوعی است که بر آن تاکید دارم و باید ارتباطات اینترنتی برای آنکه هیچ دانش آموزی از تحصیل باز نماند، برقرار باشد.

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: با نظارت کامل، آموزش همه دانش آموزان پیگیری شود تا هیچ دانش آموزی از فرآیند آموزش دور نماند و در این میان؛ جلب مشارکت خانواده ها نقش اثرگذاری دارد ضمن آنکه باید از ظرفیت خیران برای رفع محرومیت های آموزشی استفاده شود.

زارع وجود هماهنگی بیشتر بین خانه و مدرسه در تربیت دانش آموزان را امری موثر خواند و گفت: باید نقش‌ها و مسئولیت‌ها در این بخش، به درستی توزیع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز