خبرگزاری کار ایران

مدیر بیمارستان قائم مشهد خبر داد:

افزایش بخش‌های ویژه بیماران کرونایی در بیمارستان قائم مشهد

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۴۱۶

مدیر بیمارستان قائم مشهد از افزایش بخش‌های ویژه بیماران کرونایی در این بیمارستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، حسن خداپرست مدیر بیمارستان قائم مشهد گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، بیمارستان قائم (عج) مشهد نیز در رده بیمارستان‌های خدمت رسان به افراد مبتلا به این بیماری در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برای این منظور طبقه منفی ۲ این بیمارستان، بخش اعصاب یک کرونا و سی. سی. یو تازه تاسیس شده بیمارستان در قالب ای. سی. یو کرونا با ۱۴ تخت آماده خدمت رسانی به بیماران کرونایی است. علاوه بر این در بخش آنفلوآنزا نیز ۱۴ تخت برای این بیماران در نظر گرفته شده است.

مدیر مرکز آموزشی پژوهشی درمانی قائم (عج) مشهد با بیان اینکه در ورودی اورژانس این مرکز نیز ۲۰ تخت اورژانس برای بیماران کرونایی در نظر گرفته شده است، ادامه داد: بخش حاد ۲ نیز با ۲۰ تخت آی. سی. یو در اختیار بیماران کرونایی قرار دارد.

خداپرست بیان کرد: تجهیزات حفاظت فردی نیز به صورت کامل در اختیار نیرو‌های خدوم در بخش‌های ویژه کرونا قرار دارد و به تیم درمان سایر بخش‌ها نیز ضمن ارائه تجهیزات حفاظت فردی آموزش‌هایی در خصوص نحوه مراقبت از بیمارانی که شاید ناقلان بدون علامت باشند، ارائه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز