خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

اختصاص چهارمین بخش بیمارستان ولی عصر بردسکن به بیماران کرونایی

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۴۱۳

رئیس بیمارستان ولی عصر بردسکن گفت: چهارمین بخش بیمارستان ولی عصر بردسکن به بیماران کرونایی اختصاص داده شد.

رضا ذبیحی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: درحال حاضر ۶۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان ولی عصر (عج) شهرستان بردسکن بستری و و چهارمین بخش از بیمارستان  به  بیماران کرونایی اختصاص یافت.

او گفت: متاسفانه تعداد بیماران بستری کرونا در بیمارستان به عدد ۶۲ رسید که این نشان از شرایط بحرانی در شهرستان است. 

رئیس بیمارستان ولی عصر (عج) بردسکن افزود: چهارمین بخش بیمارستان به بیماران کویید ۱۹ اختصاص یافته است که همه تخت های این ۴ بخش تکمیل شده و با افزایش بیماران کرونا  مجبور هستیم بخش جراحی زنان را نیز به بیماران کرونا اختصاص دهیم.

او گفت: هم اکنون ۴ بیمار در شرایط حاد تنفسی قرار دارند که ونتیلاسیون و حال عمومی ۲۰ نفر وخیم‌ است.

ذبیحی گفت: متاسفانه از ابتدای شیوع کرونا تعداد بستری بیماران حاد تنفسی در بیمارستان ۴۹۰ مورد بوده که از این تعداد ۲۷۰ مورد تست کرونا مثبت و ۴۱ مورد نیز فوتی بوده است. 

رئیس بیمارستان ولی عصر(عج)  بردسکن اظهارداشت: هم اکنون مبتلایان به کرونا در بردسکن رو به افزایش است و این افزایش به خاطر این است که متاسفانه مردم هنوز ویروس کرونا را جدی نگرفته اند و نگرانی ما این است که در ماه های آینده افزایش بیماران کرونایی را داشته باشیم.

او تاکید کرد: شاهد برگزاری مجالس عروسی و عزا و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سطح شهر توسط بعضی از افراد هستیم که این افراد سلامت خود و دیگران را به خطر می اندازند ، بنابراین بیاییم با استفاده از ماسک، شست و شوی مرتب دست ها، رعایت فاصله فیزیکی و پرهیز از حضور در تجمعات در قطع زنجیره انتقال این بیماری سهیم باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز