خبرگزاری کار ایران

با تلاش مأموران انتظامی استان صورت گرفت؛

دستگیری اعضای باند گروگانگیری در فارس/ درخواست ۲ میلیاردی برای گروگان ۸۳ ساله

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۲۵۹

با تلاش مأموران انتظامی، اعضای باند گروگانگیری در شهرستان "داراب" دستگیر و گروگان ۸۳ ساله ، صحیح و سالم به آغوش خانواده بازگشت.

به گزارش ایلنا، فرمانده انتظامی استان فارس اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع گروگانگیری در اطراف پایانه مسافربری شهرستان داراب، بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

سردار رهام بخش حبیبی گفت: در بررسی‌های تکمیلی پلیس مشخص شد چند نفر ناشناس، پیرمرد ۸۳ ساله را به گروگان گرفته و ضمن تماس تلفنی با خانواده وی، از آنها ۲ میلیارد تومان در قبال آزادی اش طلب کرده اند.

وی افزود: پرونده ویژه‌ای در این خصوص تشکیل و با تلاش‌های شبانه روزی مأموران پلیس آگاهی مرکز استان و شهرستان‌های "داراب" و "فسا"، مخفیگاه اعضای باند گروگانگیران در اطراف شهرستان فسا مورد شناسایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی، مأموران پلیس آگاهی طی یک عملیات غافلگیرانه و منسجم، ۶ نفر از اعضای این باند گروگانگیری را دستگیر و فرد گروگان گرفته شده را به صورت صحیح و سالم آزاد و به خانواده اش تحویل دادند.

سردار حبیبی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند، تصریح کرد: پلیس فارس با کسانی که بخواهند به هر نحوی موجب ناامنی و ایجاد رعب و وحشت در جامعه شوند، برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز