خبرگزاری کار ایران

فرماندار قزوین خبر داد:

آغاز به کار قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۲۲۸

فرماندار شهرستان قزوین گفت: قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا در سه منطقه این شهرستان از امروز با حضور نیروهای جهادی و داوطلب کار خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد شفیعی در جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا که در فرمانداری قزوین برگزار شد، افزود: اعضای قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا شهرستان برای اجرای دور جدید محدودیت‌های کرونایی اعلام شده، در حالت آماده باش کامل هستند.

فرماندار قزوین اظهار داشت: در اجرای این طرح،  شهرستان قزوبن به سه منطقه که هر منطقه چند ناحیه و محله را شامل می‌شود، تقسیم شده است و با به کارگیری نیروهای آموزش دیده برای فرهنگ سازی و کنترل رفتار مردم و ریشه کنی ویروس کرونا اقدام خواهد شد.

شفیعی ادامه داد: برای اجرای این طرح، نیازمند ۵۰۰ نفر نیرو هستیم که تاکنون ۱۲۲ نفر از سوی شبکه بهداشت، آموزش و پرورش،  هلال احمر، دستگاه قضایی و نیروی انتظامی به فرمانداری معرفی شده اند.

وی با بیان اینکه طرح بلوک‌بندی برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا یک طرح پیشرو در این زمینه است، اظهار داشت: در قالب این طرح شهرستان قزوین به ۳۸ بلوک تقسیم‌بندی می‌شود و از امروز تا اول آذرماه در شهرستان قزوین اجرا خواهد شد.

شفیعی اضافه کرد: در هر بلوک، یک مجموعه ۱۷ نفری از آمران سلامت استقرار پیدا می‌کنند که از ظرفیت نیروهای پایگاه‌های بسیج، سمن‌های فرهنگی و اجتماعی، سمن‌های جوانان اداره کل ورزش و جوانان، هلال‌احمر، مرکز بهداشت، کارکنان ادارات، نیروی انتظامی، سازمان صمت و دستگاه قضایی تشکیل شده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز