خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار آذربایجان شرقی خبر داد:

اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در تبریز از 20 آبان

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۱۷۴

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی از اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در مرکز استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، علیار راستگو با اعلام این خبر، گفت: این محدودیت‌ها با هدف کاهش زنجیره ابتلای بیماری و همزمان با سراسر کشور از روز سه‌شنبه 20 آبان ماه سال جاری در تبریز آغاز می‌شود.

وی به مهم‌ترین مصوبات جلسه امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا اشاره کرد و گفت: بر اساس تصمیمات این جلسه، فعالیت گروه‌های شغلی دو، سه و چهار از ساعت 18 عصر تا صبح تعطیل خواهد بود.

وی ادامه داد: فعالیت‌های مرتبط با گروه شغلی یک همچون بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سوپرمارکت‌ها، قصابی‌ها، مراکز تولید و عرضه محصولات پروتینی و میادین میوه و تره‌بار در هر ساعت از شبانه روز، ممکن است و رستوران‌ها و مراکز عرضه غذاهای سرد و گرم نیز صرفاً به شکل بیرون‌بر مجاز به فعالیت خواهند بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه محدودیت‌های پیشین ستاد مقابله با کرونا در استان همچنان پابرجاست، افزود: محدودیت‌های جدید تا 20 آذر به مدت یک ماه ادامه خواهد یافت.

راستگو همچنین اظهار داشت: اتحادیه‌های مربوط، مجامع صنفی و اداره اماکن با متخلفان، طبق قانون، برخورد و متناسب با مورد، مجازات جریمه یا پلمپ واحد را برای آنان اعمال می‌کنند.

وی با بیان اینکه جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا فردا صبح برگزار می‌شود، افزود: به احتمال زیاد و در صورت تصویب در ستاد استانی مقابله با کرونا، محدودیت‌های جدید در مرکز استان، شامل تعدادی از شهرستان‌های بزرگ نیز خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز