خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان فارس تاکید کرد:

ضرورت واگذاری موضوع کمربندی به شهرداری شیراز/قول مساعد وزیر برای حل مشکلات مخابراتی شهرستان شیراز

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۱۵۹

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس در مورد مشکلات کمربندی شیراز نیز گفت: لازم است نگاه ما به کمربندی عوض شود و در شرایط فعلی بهترین تصمیم این است که این کمربندی به شهرداری شیراز واگذار شود.

به گزارش ایلنا ابراهیم عزیزی شنبه در نشست بررسی مشکلات و مسائل روستاهای شهرستان شیراز در زمینه های گازرسانی، مخابرات و آب و... در فرمانداری شیراز با انتقاد از آنچه نبود همکاری لازم در حل مشکلات مخابراتی این شهرستان عنوان می‌کرد، گفت: امروز نقاط مختلف شهرستان به لحاظ مخابراتی مشکل دارد و به نوعی ارتباطات قطع است.

نماینده شیراز و زرقان گفت: بنای ما حل مشکل شهرستان و مردم است اما در صورتی که چنین اراده‌ای در دستگاه‌ها وجود نداشته باشد، طبیعتا باید موضوع از طریق دستگاه‌های نظارتی دنبال شود.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی خواستار همکاری بیشتر شهرداری شیراز در حل مشکلات مخابراتی و ارتباطی شهرستان شیراز شد.

عزیزی همچنین گفت: امروز شهرستان شیراز به دلیل نبود توجه لازم در بحث مخابرات و ارتباط دچار بن بست شده است و ظاهرا پشت پرده‌هایی در عدم انجام کار و تکمیل سریعتر پروژه‌ها وجود دارد.

او با اشاره به مصوبات قبلی در خصوص حل مشکلات ارتباطی و با بیان اینکه مصوبات آن باید مبنای کار دستگاهها باشد، بیان کرد: دستگاهها باید مصوبات را دنبال و عملیاتی کنند نه اینکه آن را به نامه نگاری و پروسه اداری موکول کنند.

عزیزی با اشاره به ارتباط مناسب وزیر ارتباطات با مجمع نمایندگان استان فارس، بیان کرد: اگر حل مشکلات ارتباطی مربوط به وزارتخانه و تهران است، نمایندگان موضوع را  دنبال می کنند اما ظاهرا مشکل در داخل استان و عدم اراده برای انجام کار است.

او خاطرنشان کرد: شخص وزیر برای حل مشکلات مخابراتی شهرستان شیراز قول همکاری داده است اما واقعا نمی دانیم چرا مشکلات در داخل استان حل نمی شود که انتظار می رود هرچه سریعتر این موضوع از طریق شرکت مخابرات، شهرداری و سایر دستگاه‌ها دنبال شود.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس همچنین در خصوص مشکلات گازرسانی به روستاهای شهرستان نیز گفت: شرکت گاز استان فارس باید طبق مصوباتی که در جلسه پیشین به میزبانی این شرکت برگزار شد، پروژه‌ها را با سرعت بیشتری جلو ببرد.

وی گفت: به هر حال مشکلات وجود دارد اما شرایط مردم را نیز با توجه به فصل سرما و نیاز به گاز، باید در نظر گرفت.

عزیزی افزود: از سوی وزیر نیرو نیز ۱۰میلیارد تومان اعتبار برای روشنایی کمربندی مصوب شده که اداره کل راهداری استان باید برای دریافت این اعتبار اقدام کرده  و کار را عملیاتی کند.

نماینده شیراز و زرقان در خصوص مشکل شوری آب گنبد نمکی کهمره نیز گفت: آب منطقه‌ای باید جدی تر این موضوع را دنبال کند و از سرجمع اعتبارات استان رقمی را بدین منظور اختصاص دهد.

او افزود: واقعا تعجب آور است که ما نتوانیم ۱۰کیلومتر لوله کشیده و مشکل مردم را حل کنیم.

عزیزی خاطرنشان کرد: آب منطقه‌ای این مشکل را باید دنبال کند و اگر نیاز است نمایندگان نیز مسئله را از مرکز پیگیری کنند اما مشروط به این است که کار از نقطه ای شروع شود تا مشکل مردم را حل کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان فارس همچنین خطاب به مسئولان حاضر در جلسه نیز گفت: در نشست بعدی اگر ۵۰درصد پروژه انجام نشده باشد مجبوریم وزیر را به مجلس فرا بخوانیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز