خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل راهداری اردبیل خبر داد:

صدور بیش از 20 هزار برگ معاینه فنی در استان

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۱۴۲

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: بیش از 20 هزار برگ معاینه فنی ناوگان سنگین در استان صادر شده است.

به گزارش ایلنا، رضا شیرین زاده در بازدید از مراکز معاینه فنی اردبیل با بیان اینکه این میزان برگ معاینه فنی در 7 ماه گذشته صادر شده،  عنوان کرد: در مدت یاد شده 23 هزار و 111 دستگاه ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی استان اردبیل مراجعه کرده اند.

وی از فعالیت 4 مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین در استان اردبیل خبر داد و همچنین تعداد مردودی خودروهای مراجعه شده را 2 هزار و 770 مورد عنوان کرد و گفت: 2 هزار و 259 دستگاه خودرو پس از اصلاح عیب و نواقص موفق به اخذ برگ معاینه فنی شده اند که این مهم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 17 درصد افزایش یافته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: از 23 هزار و 111 دستگاه ناوگان سنگین مراجعه  شده به مراکز معاینه فنی استان 18 هزار و 82 دستگاه در مرتبه اول توانسته اند برگ معاینه فنی دریافت کنند.

شیرین زاده خاطرنشان کرد: رانندگان پرتلاش با مراجعه به موقع به مراکز معاینه فنی ضمن اینکه از سلامت خودروی خود مطلع می شوند می توانند کمک موثری به شهرها در راستای کاهش آلودگی هـوا داشته باشند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل تصریح کرد: 13 هزار و 796نفر راننده با 8 هزار و 899 ناوگان حوزه کالا و مسافر استان درحال خدمات رسانی به مردم هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز