خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد؛

اجتناب مراکز درمانی خصوصی کاشان از پذیرش بیمار کرونایی

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۱۱۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: بیمارستان های خصوصی کاشان به رغم توافقات قبلی از پذیرش بیماران کرونایی خودداری می کنند.

به گزارش ایلنا از کاشان، سیدعلیرضا مروجی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ محل امنی در شهرستان از نظر انتشار ویروس کرونا وجود ندارد تصریح کرد: زمان شیوع موج نخست کووید ۱۹ در کاشان برخی از مناطق نظیر راوند،حسن آباد،لتحر وروستاهای اطراف هیچ مورد ابتلا به کرونا ثبت نشد وتقریبا موارد فوتی نیز نزدیک صفر یود.

او تاکیدکرد: ضروری است برای خاموش کردن آتش کرونا که برپیکر کشور ایران افتاده استفاده همیشگی از ماسک،رعایت پروتکل های بهداشتی،تقویت سیستم ایمنی بدن وتوکل به خداوند را فراموش نکنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: همزمان با افزایش آمار ابتلا وبستری در بیمارستان شهید بهشتی کاشان تمهیداتی برای کاهش دغدغه های شهروندان اندیشیده شده که یکی از آنها استفاده از ظرفیت مراکز درمانی بخش خصوصی در کاشان است.

مروجی یادآور شد: جلساتی با مدیران درمانی بخش خصوصی انجام وطی آن وضعیت نگران کننده کاشان از نظر میزان ابتلا به کرونا  تشریح وبا موافقت آنها مقرر شد ۱۰ درصد ظرفیت تخت های این مراکز به بیماران کرونایی اختصاص یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه در حال حاضر با تکمیل تخت های بیمارستان شهید بهشتی کاشان سالن تربیت بدنی دانشگاه با ۸۰ تخت آماده پذیرش بیماران است یادآور شد:بیمارستان های خصوصی کاشان علی رغم توافقات قبلی از پذیرش بیماران کرونایی خودداری می کنند.

متخصص طب پیشگیری دانشگاه علوم پزشکی شهرستان کاشان تاکید کرد: از توان دانشگاه خارج است که بخواهد برای ارشاد وتذکر به هر شهروند و یا صنفی بازرسی قرار دهد واین وظیفه تک تک مردم است که در این دوران خود در مقام پیشگیری و راهنمایی برآیند.

مروجی با اشاره به اعمال یک هفته‌ای برخی از محدودیت ها در سطح شهر کاشان نیز ابراز داشت:امیدواریم با همکاری وهمراهی مردم کاشان شاهد برون رفت از اوضاع کنونی در کاشان باشیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز