خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان آرامستان های کاشان :

آمار ثبت جان‌باختگان کرونا در آرامستان‌ها فراتر از اعلام رسمی است/تعداد روز افزون آمار ابتلا به کرونا، بستری و فوت در کاشان

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۱۰۵

مدیرعامل سازمان آرامستان های کاشان گفت: برخی از آمار جان باختگان کرونا از سوی مسئولان اطلاع رسانی می شود، اما این تعداد غیر واقعی است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، غلامعلی ساران افزود: در شرایطی که آمار ابتلا،بستری وفوت در کاشان در حال افزایش است، ولی کماکان شاهد حضور بی مورد مردم پشت درهای آرامستان ها هستیم به شکلی که در روزهای اخیر در خواست کمک از جانب نیروی انتظامی صورت گرفت.

او  یادآور شد: هرچندجهت مراسم  تشییع وخاکسپاری با حضور اقوام درجه یک بلا مانع است، اما در مواردی جمعیت بالای ۲۰۰ نفر قصد ورود به آرامستان ها را داشتند که حتی با دخالت پلیس و شکسته شدن درها هم حاضر به ترک محل نبودند.

مدیرعامل سازمان آرامستان های کاشان یادآور شد: هرچند  آمار جان باختگان کرونا از سوی مسئولان ستاد مقابله با کرونا اطلاع رسانی می شود، اما باید گفت این تعداد غیر واقعی است.

ساران با بیان اینکه این آمار تنها مربوط به اسامی ثبت شده در مراکز درمانی است متذکر شد: آنچه از آمار جان باختگان کرونا در سازمان آرامستان ها ثبت می شود فراتر از این تعداد ومربوط به شهرها،روستا ها وفوت شدگان در منازل است.

وی دغدغه ونگرانی سازمان آرامستان ها را روند صعودی تعداد مبتلایان در کاشان دانست وخاطر نشان شد: کارکنان آرامستان های کاشان کما فی سابق نظارت خود را بر روند غسل،کفن ودفن به روش های ابلاغی انجام می دهند و همچنان بر خودداری مردم جهت تجمع وحضور در آرامستان ها تاکید دارند.

ساران افزود :چرا شهروندان کاشانی برای  تشییع درخواست نصب سیستم صوتی دارند؟ و یا در پنجشنبه شب‌ها به‌رغم اطلاعیه های صادره قصد ورود به آرامستان ها را دارند، پرسش برانگیز است. مردم باید خودشان در وهله اول رعایت کنند.

بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونای استان هر گونه تجمع و یا حضور در سطح آرامستان های سطح کاشان ممنوع است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز