خبرگزاری کار ایران

استاندار بوشهر خبرداد :

اعطای تسهیلات ۷۰ میلیونی به خسارت دیدگان بازارچه دیلم

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۱۰۲

استاندار بوشهر گفت: صندوق کارآفرینی امید برای ساخت هر واحد سوخته شده در اتش سوزی بازارچه دیلم ۷۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت خواهد کرد و بنیاد مستضعفان هم قرار است ۲۴ میلیارد تومان به صورت قرض الحسنه کمک کند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا  از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه بررسی رسیدگی به مشکلات کاسبان بازارچه سوخته دیلم اظهار داشت: اساسی‌ترین مشکل این بازاریان دیلمی مالکیت زمین است و به راه و شهرسازی اعلام شده است که در دو هفته نحوه واگذاری زمین بازارچه را به مردم یا شهرداری بررسی کند، که گزینه پیشنهادی ما واگذاری زمین به مردم است تا پس از واگذاری ساخت شروع شود.

استاندار بوشهر افزود: شهردار دیلم نیز ماموریت پیدا کرد که نقشه و طراحی را برای بازسازی بازارچه ساحلی با استحکام مناسب و حفظ اصول زیبایی شناسی آماده کند.

او بیان داشت: صندوق کارآفرینی امید برای ساخت هر واحد ۷۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت خواهد کرد و بنیاد مستضعفان هم همان طور که پیش از این گفته شده  قرار است ۲۴ میلیارد تومان به صورت قرض الحسنه کمک کند.

گراوند گفت: به شهرداری ماموریت دادیم که هزینه ایجاد سازه‌ای موقت را برآورد کند و در اختیار ما بگذارد تا از بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان برای ایجاد آن کمک گرفته شود.

 در این جلسه معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری،  رئیس صندوق کارآفرینی امید، نماینده بنیاد مستضعفان، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس، مسؤولان شهرستان و کاسبان حضور داشتند تا نحوه رسیدگی و جبران آسیب‌هایی که به فعالان بازارچه ساحلی دیلم وارد آمده پیگیری و بررسی شود.

بازارچه ساحلی دیلم در شمال استان بوشهر ۱۰ مهر امسال آتش گرفت و دارایی ۲۰۰ مغازه‌ و به تعبیری ۱۶۰ مغازه در مدت کوتاهی در آتش سوخت.

 اعطای تسهیلات ۷۰ میلیونی به خسارت دیدگان بازارچه دیلم

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز