خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا خبر داد:

تداوم تعطیلی مشاغل گروه‌های 2 ، 3 و 4 در برخی از شهرهای استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۰۳۳

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: مشاغل گروه‌های ۲، سه و چهار شهرستان های اصفهان، گلپایگان، خوانسار، شاهین ‌شهر و میمه، نجف‌آباد و سمیرم، کاشان، شهرضا و مبارکه تا یک هفته آینده تعطیل هستند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حجت اله غلامی افزود: پلیس راه همراه با نیروهای امدادی و راهداری و حمل و نقل برای کنترل تردد در جاده‌های استان اصفهان همکاری دارند.

وی اظهارداشت: همکاری مردم در رعایت پروتکل بهداشتی و کاهش ترددهای بین شهری لازم است و در صورت بی‌توجهی به مصوبات ستاد کرونا با افراد و مشاغل مشمول قانون برخورد قانونی و اعمال جریمه انجام خواهد شد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا خاطرنشان کرد: با اعمال محدودیت‌ها از روز دوشنبه هفته گذشته میزان تردد در جاده های استان اصفهان ۲۴ درصد، میزان خروج از شهر اصفهان ۲۰ درصد و ورودی به کلانشهر اصفهان ۲۴ درصد کاهش یافته که این برنامه تا پایان این هفته ادامه دارد.

وی محدودیت‌های مشاغل در برخی از شهرستان‌ها برای کاهش آمار مبتلایان به ویروس کرونا را اجتناب ناپذیر دانست و اضافه کرد: در بقیه شهرستان ها باید اصول بهداشتی رعایت شود که مقامات قضایی با تیم بهداشت و درمان در برخورد نسبت به افراد و مشاغل بی توجه به اصول بهداشتی همکاری می‌کنند و این دسته از اصناف پلمپ خواهند شد.

غلامی ادامه داد: مشاغل گروه‌های ۲، سه و چهار شهرستان های اصفهان، گلپایگان، خوانسار، شاهین ‌شهر و میمه، نجف‌آباد و سمیرم، کاشان، شهرضا و مبارکه تا یک هفته آینده تعطیل هستند.

مشاغل گروه دوم شامل پاساژها و مراکز خرید و مال‌های فروش غیر مواد غذایی، تمرین و انجام مسابقه‌های ورزشی، مراکز متبرکه و زیارتگاه‌ها، مساجد و مصلی‌ها، قنادی یا شیرینی فروشی، آب میوه و بستنی فروشی، مراکز تهیه و طبخ غذا با پذیرش مشتری، آرایشگاه مردانه، بازار فروش خودرو، مراکز شماره گذاری اتومبیل، فرش و موکت فروشی، اسباب بازی فروشی، فروش لوازم خانگی، خدمات چاپ دیجیتال، تزیینات داخلی ساختمان، کادویی فروشی، عمده فروشی و خرده فروشی پوشاک، پارچه فروشی، آتلیه و عکاسی، مشاور املاک، پرده سرا، فروش مبلمان، فروش کیف و کفش، فروش لوازم التحریر، خیاطی، خرازی، فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی، شیرینی پزی، خشکبار و آجیل فروشی می‌شوند.

مشاغل گروه سوم شامل دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و زبان‌سراها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینما و تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی می‌شوند.

گروه چهارم نیز شامل برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها، باشگاه‌های ورزشی برای ورزش‌های پر برخورد از جمله کشتی و کاراته و جودو، مدارس شبانه روزی، کافه، قهوه خانه و چایخانه با عرضه مواد دخانی، باغ وحش و شهربازی‌ها و مراکز تفریحی آبی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز