خبرگزاری کار ایران

به علت شیوع ویروس کروناصورت گرفت؛

تعطیلی آرامستان‌ها و بازار روز قزوین تا اطلاع ثانوی

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۹۷۲

شهردار قزوین گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا آرامستان‌ها و بازار روزهای قزوین تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی شهرداری قزوین، سیاوش طاهرخانی با اعلام این خبر گفت: این تصمیم در ستاد پیشگیری از ویروس کرونا و در راستای جلوگیری از احتمال ابتلای شهروندان به این ویروس کرونا  و حفظ سلامت جامعه اتخاذ شده است.

شهردار قزوین با بیان اینکه تجمعات مردمی یکی از راهها انتقال بیماری کرونا است، اظهار داشت: با توجه به اوج گیری کرونا تا اطلاع بعدی تنها به بستگان درجه یک افراد متوفی تا ۱۵ نفر اجازه حضور در مراسم خاکسپاری و حضور در آرامستان‌ها داده می‌شود.

طاهرخانی اضافه کرد: در شرایط  فعلی امکان زیارت اهل قبور برای مراجعه کنندگان به آرامستان‌های شهر حتی با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی وجود ندارد.

این مسئول تاکید کرد: ورود افراد به آرامستان‌های قزوین در این شرایط باعث به خطر افتادن سلامتی شهروندان می‌شود و انتظار می‌رود همشهریان در اجرای تصمیم ممنوعیت ورود به آرامستان‌ها در این ایام همانند گذشته همکاری لازم را با مجموعه  سازمان آرامستان‌ها داشته باشند.

طاهرخانی با اشاره به فعالیت دستفروشان در بازار روزها قزوین خاطرنشان کرد: در گذشته دستفروشان با توجه به اخطار و هشدارهای بهداشتی، جانب احتیاط را در تمامی موارد رعایت می‌کردند و اما به دلیل تجمعات و تردد مردمی و انتشار بیماری این موضوع به بحران کرونا تبدیل شده است.

شهردار قزوین تعطیلی بازار روزها را اقدام موثری در راستای پیشگیری از شیوع این بیماری دانست و افزود: هم اکنون چهار روز بازار در سطح شهر در حال فعالیت است که شامل شنبه بازار، سه‌شنبه بازار، چهارشنبه بازار و جمعه بازار هستند.

طاهرخانی حفظ جان و سلامتی شهروندان را اولویت اصلی شهرداری قزوین  عنوان کرد و بر استفاده از تمامی توان و ظرفیت در اختیار مجموعه مدیریت شهری برای انجام اقدامات پیشگیرانه در شیوع کرونا تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز