خبرگزاری کار ایران

اجرای کامل طرح آمران سلامت با همکاری مردم در بوشهر

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۷۷۴

غلامرضا حاجیانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: طرح کشوری آمران سلامت با حضور اعضای جوانان داوطلب و همکاری همه جانبه مردم استان بوشهر انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر روز گدشته با اعلام این خبر گفت:برای تاکید و کنترل حساسیت‌های بهداشتی جوانان و امدادگران هلال احمر در اماکن مختلف مردم را به رعایت پروتکل های بهداشتی دعوت کردند، مردم شریف استان بوشهر نسبت به رعایت این دستورالعمل ها با توجه به اهمیت موضوع همکاری خوبی با جمعیت هلال احمر داشتند.

غلامرضا حاجیانی ضمن تاکید به رعایت دستورالعمل های بهداشتی افزود: ۱۲۶ جوان داوطلب فعال در سراسر استان بوشهر در قالب ۴۲ پایگاه ثابت و ۴۲ پایگاه سیار آمران سلامت ویژه پیشگیری و کنترل کرونا در اماکن پرتردد  به آحاد مردم خدمات عام المنفغه ارائه کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر در ادامه گفت: در این طرح ۳۳۵۲۱ نفر به عنوان بهره وران این طرح در استان بوشهر با دریافت ۱۳۳۶۴ ماسک و ۴۸۰ لیتر مواد شوینده از خدمات بهداشتی این طرح استفاده کردند.

غلامرضا حاجیانی در پایان گفت: طرح آمران سلامت زمینه ساز ایجاد حساسیت ها و دقت عمل بیشتر در رعایت دستورالعمل های بهداشتی در استان بوشهر شد و موجب فاصله گذاری اجتماعی در بین آحاد مردم شد، جوانان داوطب جمعیت هلال احمر بر اساس اهداف بشردوستانه هلال احمر در این طرح حضور پرشور و شایسته ای داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز